clubmagazijnmeeting
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
clubmagazijnmeeting
Hoi allemaal,
Ik ben net lid geworden en ga morgen voor het eerst shoppen bij het clubmagazijn. Zijn er nog meer mensen die morgen naar toe gaan? Lijkt me leuk om eens wat mede r4-rijders te ontmoeten. Ik denk dat ik er rond 13.00 uur ben.
groeten Rik
Ik ben net lid geworden en ga morgen voor het eerst shoppen bij het clubmagazijn. Zijn er nog meer mensen die morgen naar toe gaan? Lijkt me leuk om eens wat mede r4-rijders te ontmoeten. Ik denk dat ik er rond 13.00 uur ben.
groeten Rik
Ok, ik wist niet zo goed wat ik kon verwachten bij het magazijn qua drukte (of stilte...). Volgende week kan ik helaas niet bij de borrel zijn, vandaar mijn vraag of er nog meer mensen naar het clubmagazijn gaan.
Trouwens jammer dat je niet komt Gijssie. Lijkt me leuk om eens over je r4 project te kletsen. Ik kan nog wel wat lastips gebruiken en dat laswerk van jou ziet er goed uit!
groeten Rik
Trouwens jammer dat je niet komt Gijssie. Lijkt me leuk om eens over je r4 project te kletsen. Ik kan nog wel wat lastips gebruiken en dat laswerk van jou ziet er goed uit!
groeten Rik
Mag Rik niet in het huis slapen van je moeder?GijSsie schreef:Hallo Rik,
Bij deze nodig ik je uit om keertje langs te komen, kan je zien hoe het er hier aan toe gaat, en kan ik je mss meteen een kort lascursusje geven. Volgens mij rij je er zo'n 450 km op heen en terug, dan neem je je tentje maar mee.
groet,
Gijs
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Nulla tenaci invia est via!