help wie geeft me de gouden tip

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gast

Bericht: # 8836Bericht Gast »

hoi mischien kun je me helpen.heb een 4 gered die al een tijdje stil heeft gestaan.helaas werken de remmen niet ik trap tot op de bodem.gisteren een rem leiding vervangen die was lek maar helaas heb nog het zelfde probleem,met ontluchten komt er alleen achter vloeistof uit.wat moet ik nu doen of waar zou het aan kunnen ligen?wie geeft me de gouden tip.bedank groeten dave
Goof

Bericht: # 8839Bericht Goof »

eerst je systeem opnieuw afvullen en goed ontluchten, dit is pas als er overal vloeistof uitkomt dus gewoon doorgaan tot er vloeistof uitspuit, is overigens een karweitje dat je alleen met z'n tweeen kunt doen. En dan je peil in de gaten houden en je aansluitingen controleren op lekkage. Daarna moet ie het doen.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
maartenbokslag

Bericht: # 9411Bericht maartenbokslag »

Als ze lang staan kunnen de remslangen voor dichtgeslibt zitten. Dan valt er niks meer te ontluchten.
Ron

Bericht: # 9426Bericht Ron »

En je plunjertjes gaan zich ook hechten aan de rubbertjes en aan de wand van het cilindertje. In dit geval moet je altijd denken aan de drie O's :
O, O, O...
scorpionhq

Bericht: # 10196Bericht scorpionhq »

Gewoon je remleidingen loshalen van de remmen die niet werken, dan op je rem trappen en kijken of er druk op zit. Gewoon met je vinger ofzo. Als dat goed is kan het enkel aan je remmen liggen duz waarschijnlijk je cilinders vastgerot en duz vervangen
Gast

Bericht: # 10197Bericht Gast »

hoi allemaal de remmen werken weer.bedankt voor het bekijken en de tips.groeten dave
Plaats reactie