Ruitenwisser bevestiging
Geplaatst: do okt 12, 2006 9:53 am
Het begon met ruitenwissers die abrupt bleven staan als ik ze uitschakelde en hun slag niet afmaakten.
Ik dacht eerst: vervang ik die motor met dat sleepringding, dus dashboard eraf. Blijkt dat je dan de hele boel eruit moet halen om de motor te kunnen verwisselen. Vervolgens draaien de grote wartels (die je van buiten af ziet) mee. Ik draai door in de hoop dat ze dan los komen. Vervolgens mol ik daarmee de bevestiging van het krukarmpje. Ik hoor hier en daar wat getik van vallend spul, en zie aan de andere kant dat er gerommeld is in een ver verleden, met een uitgelubberd gat als resultaat. Om een lang triest verhaal kort te maken:
1. Wie kan vertellen hoe je precies een complete ruitenwisser unit monteert
2. Wat moet ik ook alweer aan die kachelombouw losmaken om fatsoenlijk bij de ruitenwisser gaatjes te kunnen komen?
In de alom geprezen Kluwer wordt daarover met geen woord gerept
Ik dacht eerst: vervang ik die motor met dat sleepringding, dus dashboard eraf. Blijkt dat je dan de hele boel eruit moet halen om de motor te kunnen verwisselen. Vervolgens draaien de grote wartels (die je van buiten af ziet) mee. Ik draai door in de hoop dat ze dan los komen. Vervolgens mol ik daarmee de bevestiging van het krukarmpje. Ik hoor hier en daar wat getik van vallend spul, en zie aan de andere kant dat er gerommeld is in een ver verleden, met een uitgelubberd gat als resultaat. Om een lang triest verhaal kort te maken:
1. Wie kan vertellen hoe je precies een complete ruitenwisser unit monteert
2. Wat moet ik ook alweer aan die kachelombouw losmaken om fatsoenlijk bij de ruitenwisser gaatjes te kunnen komen?
In de alom geprezen Kluwer wordt daarover met geen woord gerept