driehoekje...
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
driehoekje...
Hallo,
ja, ik weet dat ik niet de eerste ben met dit probleem, maar mijn r4 heeft roest in het driehoekje, dus achter het a-paneel.
Is dit een dragend deel?
Hoe moeilijk / makkelijk is dit te lassen? je komt er volgens mij niet echt goed bij achter dat paneel, hoe kun je dit verwijderen.
Wie weet er iemand (particulier / bedrijf) in de regio limburg / brabant die dit op kan lossen en met welk bedrag moet ik rekening houden?
groet
ja, ik weet dat ik niet de eerste ben met dit probleem, maar mijn r4 heeft roest in het driehoekje, dus achter het a-paneel.
Is dit een dragend deel?
Hoe moeilijk / makkelijk is dit te lassen? je komt er volgens mij niet echt goed bij achter dat paneel, hoe kun je dit verwijderen.
Wie weet er iemand (particulier / bedrijf) in de regio limburg / brabant die dit op kan lossen en met welk bedrag moet ik rekening houden?
groet
-
- Berichten: 2765
- Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
- Locatie: Diemen
Ik denk dat dit probleem nog even voorloopt op de problematiek van de carosserie, dit gaat om de balk. Zie mijn avatar, je kunt de carosserie wegslijpen met een Dremel of dunne schijf in de haakse slijper. Als je eerst de puntlasjes (je kunt ze zien als je kijkt naar spiegeling op het A-paneel) doorboort gaat dat mooi. Alleen zit je dan later wel met een roestende naad en wil je wellicht het carosseriedeel vervangen, en dan helpt de link.
Maar goed, als je bij de balk bent slijp je de roestende zooi weg, en daar las je dan keurig een plaatje in, op zichzelf geen heksentoer, maar je moet wel een (kennis met een) lasapparaat hebben. Die balk is inderdaad een dragend deel.
In de Brabantse regio is de heer R4F6GTXAutomaat zonder enige twijfel de grootste specialist op dit gebied...
Maar goed, als je bij de balk bent slijp je de roestende zooi weg, en daar las je dan keurig een plaatje in, op zichzelf geen heksentoer, maar je moet wel een (kennis met een) lasapparaat hebben. Die balk is inderdaad een dragend deel.
In de Brabantse regio is de heer R4F6GTXAutomaat zonder enige twijfel de grootste specialist op dit gebied...
-
- Berichten: 2765
- Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
- Locatie: Diemen
-
- Berichten: 2765
- Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
- Locatie: Diemen
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
Dank je voor het compliment, doch ik las niet meer voor R4ders. Voor niemand trouwens want door een leuke baan het ik geen tijd meer over om jullie voertuigen op de weg te houden; Het beetje vrije tijd dat ik dan nog heb wil ik gebruiken om mijn eigen wagenpark op de weg te krijgen/houden.Willem de Zwijger schreef: In de Brabantse regio is de heer R4F6GTXAutomaat zonder enige twijfel de grootste specialist op dit gebied...
Ik zal nog wel hier en daar advies geven.
Repareren om aan de onderkant een stuk open te maken (operatief repareren dus) kan heel goed. Ergens op mijn Weblog heb ik daar foto's van gemaakt. Hier denk ik.
Laatst gewijzigd door R4F6GTX Automaat op ma aug 28, 2006 10:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Hahaha onbeperkt vertrouwenWillem de Zwijger schreef:Als Rino dit voorstelt heb ik onbeperkt vertrouwen dat het kan.


Ik heb deze tip ook alleen maar van de oud magazijn beheerder van de r4club.
Zelf heb ik die reparatie ook nog nooit gedaan ,maar het lijkt me goed te doen. En zeker als het een niet te groot gat is.
Michelke wat zeiden ze bij brug auto's over het laswerk?
-
- Berichten: 2765
- Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
- Locatie: Diemen