Hallo,
wie heeft er ervaring met 'n vermogenstestbank en 't daarop laten afstellen van z'n vier.
Wie weet er een vermogenstestbank in Limburg?
groet!
vermogenstestbank?
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- Rodeo-6
- Contacteer:
Is leuk om eens te doen, kost een paar centen , dat wel.
Als het goed gedaan wordt krijg een hele boel papier mee naar huis, waar je thuis toch verder niks mee kan, omdat ......
Je thuis toch niet zo'n testbank hebt.
Je ontdekt wel dat er van de 34 pk bitter weinig over blijft
Wil je je r4 goed afgesteld hebben, zal je toch iets anders moeten gaan bedenken.......
Zoals het aanschaffen van een vraag baak
Of een goede garage zoeken met een monteur, die je r4-techniek begrijpt
In het kader van de komende barrel-rally heeft 1 van mijn r4's wel op de testbank gestaan, maar dit had een ander doel.
Als het goed gedaan wordt krijg een hele boel papier mee naar huis, waar je thuis toch verder niks mee kan, omdat ......
Je thuis toch niet zo'n testbank hebt.
Je ontdekt wel dat er van de 34 pk bitter weinig over blijft
Wil je je r4 goed afgesteld hebben, zal je toch iets anders moeten gaan bedenken.......
Zoals het aanschaffen van een vraag baak
Of een goede garage zoeken met een monteur, die je r4-techniek begrijpt
In het kader van de komende barrel-rally heeft 1 van mijn r4's wel op de testbank gestaan, maar dit had een ander doel.
>> Doe mij maar een DAF <<
ik heb mijn alpine-blok laten afstellen bij het Speed Centre in Geldermalsen (zoek op google). Kostte inderdaad wat, maar hij is perfekt afgesteld.
Bij de apk-keuring waren ze verbaasd over de lage emissie-waarden; en je mag van mij aannemen dat wat er aan vermogen in het blok zit, nu naar de wielen toe gaat.
Ik ben er dus erg tevreden over.
Bij de apk-keuring waren ze verbaasd over de lage emissie-waarden; en je mag van mij aannemen dat wat er aan vermogen in het blok zit, nu naar de wielen toe gaat.
Ik ben er dus erg tevreden over.