A. Op de foto's zijn de balken onder de motor te zien (naar de bumper), van zowel links als rechts. De linker balk zit echt een gat in, de rechter lijkt te gaan wijken onder de verbindende stang tussen de voorste balken, maar ook op het "schuine stuk".
Kan iemand aangeven hoeveel werk dit is om het goed te repareren (dus niet over twee jaar hetzelfde probleem terug...)

B. Daarnaast was er een puntje voor wat betreft de rechterachterbalk, ook het binnenscherm heeft een roestbobbeltje, Zie foto:

C. Aan de andere kant van de rechter balk is niet zo veel te zien, wel wat oppervlakte roest aan de onderkant van de kofferbodem.

D. De auto heeft bij het rechterachterportier in de achterste onderhoek ook een gat van 7 *2 cm, ik heb begrepen dat dat van binnenuit kan komen, dus daarachter zou ook nog wat roest kunnen zitten.
E. Verder heb ik de auto op de (niet rotte!!!) kriksteun linksachter gezet om eens goed te kijken naar de linker achterbalk, maar toen ik de krik had weggehaald wou ie niet naar beneden, hij bleef dus links achter omhoog staan. Dit was twee weken terug, toen het zo verdraaid koud was buiten, dus wellicht was de olie in de schokbreker dik geworden? Of is het rubber in mijn silent block aan gort? Nadat ik op de rand linksachter (met open deur) was gaan staan springen (heujen zouden ze bij mij thuis zeggen) zakte hij weer naar beneden en stond de auto recht.

F. Ik wil dat de achterwielophanging weer helemaal in orde komt, de balken voor ook goed, maar ik kan niet lassen.
Is er iemand die mij wil helpen, of die iemand kent die mij kan helpen met het krijgen van een goede reparatie? Zelf heb ik helaas niet de beschikking over een garage,
Een lang bericht, maar ik wil mijn rode geeteeelletje gewoon rijdend houden, en niet alleen even door de apk krijgen, wie helpt?