Vraag:
-1-Er zou een R5 GTL bak voor liggen maar ik twijfel of het niet een TS bak is? Nummer op het typeplaatje:H A 01 194115

-2-Uit welk jaar komt deze bak ongeveer?
-3-In het midden van het vliegwiel zit een gat. Hierin schuift de koppelings-as.Dit gat is echter groter dan de diamtr. van de as. Hierdoor vliegt de as alle kanten op in dat gat.Ik denk dus dat er een soort bus of naaldlager in dit gat hoort. Maar wat hoort er dus daar te zitten?
Ik merkte deze speling ook als ik koppelde, de auto trilde dan heftig.

{op de foto is te zien dat ik er een losse as in heb gehangen}
-4-Doordat deze as alle kanten op vloog heeft ie ook aan de andere zijde in het koppelstuk speling gekregen.Mag de as speling hebben of moet ik een ander koppelstuk plaatsen?

-5-Door het schudden van de as sluit de oliekeerkring die voor het koppelingshuis zit ook niet meer...gevolg olielekkage in het koppelingshuis.Zijn deze oliekeerkringen nog verkrijgbaar?
-6-Ook door het schudden zijn veel boutjes van de bak los gegaan en pakkingen kapot.Dit waren papieren pakkingen zijn deze nog verkrijgbaar of moet ik iets anders gebruiken om ze olie dicht te krijgen?
Of/en vloeibare pakking gebruiken?
-7- Bij de kilometerkabel hoort normaal gesproken een boutje te zitten die de kabel op z'n plaats houd deze is echter niet aanwezig. Maar het gekke is ik krijg er ook geen passend boutje in.M6 past niet M5 past te ruim.Wat past hier wel en wie heeft zoiets?

{hier heb ik op de plaats van het boutje een draadstangetje geplaatst}
Ik hoop dat iemand mij kan helpen Rino.