Goed nieuws: de keerring kan van buitenaf ge(de)monteerd worden, echt een simpel klusje.
Slecht nieuws: daarvoor moet het vliegwiel en de koppeling eraf en ik denk dat het blok er daarvoor uit moet om er een beetje lekker bij te kunnen. En dat is een wat ingewikkelder klusje...
Alleen de versnellingsbak weghalen is ook mogenlijk, maar is voor een eerste keer lastiger dan de hele motor.
Als de motor er toch uit is, even lekker de binnenkant van de motorruimte schoon maken, de balken op roest controleren en opnieuw van een beschermlaag voorzien. Je kunt er dan goed bij...
harrie schreef:wie kent iemand uit omg brabant die met mij onze pien op de weg kan houden ik bedoel onderhoud en reparatie's.
met vriendelijke groet: Harrie
Harrie, ik weet niet waar je vandaan komt in Brabant, maar als je Etten-Leur kent of dit niet kent, maar je wil er wel voor rijden, dan adviseer ik je naar Bram Tangeman in Etten-Leur te gaan.
Mijn vier, ook 850 cc is er al een aantal jaren in onderhoud, met de prijs is niks mis en zeker niet het resultaat. Gewoon eerlijke vaklui met het hart op de juiste plaats.