torsiestaaf?
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
torsiestaaf?
Onze r4 van 1984 heeft een geweldige rammel (alsof je met een hamer hard tegen de chassisbalk slaat) aan de achterzijde als je over een klinkerweg rijd, na inspectie onder de auto lijkt het alsof er veel speling zit op de torsiestaaf waar ie in de achterwiel ophanging verdwijnt.
Weet iemand of hier een rubber in hoort te zitten? (lijkt aan de andere kant wel zo) en of deze redelijk makkelijk te vervangen is?
Ik weet niet of dit de oplossing is maar iets anders kan ik niet ontdekken.
Wie kent dit probleem?
Weet iemand of hier een rubber in hoort te zitten? (lijkt aan de andere kant wel zo) en of deze redelijk makkelijk te vervangen is?
Ik weet niet of dit de oplossing is maar iets anders kan ik niet ontdekken.
Wie kent dit probleem?
torsiestaaf
Wij hebben hetzelfde probleem gehad. Volgens mij is er maar 1 oplossing: Nieuwe achteras eronder van een sloop 4tje ofzo. De torsiestaaf krijg je er namelijk niet uit. Achteras vervangen is wel te doen, maar wel veel werk.
Succes!
Succes!
-
- Bruutmans
- Contacteer:
Ja idd,deel de info.
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
-
torsiestaaf
Ben inmiddels in Meppel geweest en hebben daar de perfecte oplossing!
Ben geweldig geholpen door deze 2 heren, kwaliteit hoor!!!
Via deze weg nogmaals bedankt en je hoort vast nog wel van me als ik wat onderdelen nodig heb.(hebben ze voldoende)
Groet,
Menno.
Via deze weg nogmaals bedankt en je hoort vast nog wel van me als ik wat onderdelen nodig heb.(hebben ze voldoende)
Groet,
Menno.
Re: torsiestaaf
mennovanbaal schreef:Ben inmiddels in Meppel geweest en hebben daar de perfecte oplossing!
Groet,
Menno.
En wat was nu die oplossing?
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
-
- Voormalig Steunpunt NO
Ik begrijp die mannen uit Meppel wel.
Een kwaliteitsbakker vertelt ook niet het recept van zijn veel geroemde gevulde speculaas en meneer Sonnema zet het recept van zijn berenburg ook niet op internet.
De wijzen komen uit het oosten en er zit echt wel kennis op R4 gebied in Drenthe
Groeten
Harry
Een kwaliteitsbakker vertelt ook niet het recept van zijn veel geroemde gevulde speculaas en meneer Sonnema zet het recept van zijn berenburg ook niet op internet.
De wijzen komen uit het oosten en er zit echt wel kennis op R4 gebied in Drenthe

Groeten
Harry
Geen volgers, wel vrienden.
-