vorderingen

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Leuverink
Berichten: 177
Lid geworden op: do dec 27, 2001 2:00 am
Locatie: Gaanderen

Bericht: # 6321Bericht Leuverink »

Zo, de achterklep van mn F6 weigerde te sluiten (lastig rijden) Ik heb er nu een nieuw stuk ingezet. Dus dat zit weer goed. Nu sluit ie alleen nog niet helemaal naar wens. Hij valt wel goed dicht en in het slot, maar het dopje (waar de sleutel ingaat) vliegt niet mooi terug. Nu doet ie dat wel als ik al het rubberweg haal. het ligt dus aan het rubber ergens.ik krijg het rubber er bij het slotje (waarschijnlijk) niet goed omheen. Ik moet de deur echt dicht smijten.

Ik baal ervan, het is nu alweer donker en dan kan ik niet verder met de car.

De GTL is in ieder geval wel gemaakt, hij wordt niet meer warm. Het was een lekke klep (pakking). gemaakt. dus das mooi. Kmoet er wel aan denken dat ik de kleppen na zoveel km's weer eebs afstel en even olie ververs, er is namelijk wat koelvloeistof in de olie gegaan. maar dat komt wel goed. Zo, ik ben klaar voor Fryslan.

_________________
Owner of a blue GTL, Bordeaux GTL and a Blue F6.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Leuverink op 2002-06-04 23:25 ]</font>
Leuverink
Berichten: 177
Lid geworden op: do dec 27, 2001 2:00 am
Locatie: Gaanderen

Bericht: # 6351Bericht Leuverink »

zo het is weer voor elkaar. Mijn achterdeur sluit weer als een kluis. Ik ben er weer trots op.
Gebruikersavatar
Goof
Berichten: 1782
Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206

Bericht: # 6352Bericht Goof »

en terecht, proficiat
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Gebruikersavatar
Jan-Geert
Berichten: 993
Lid geworden op: za mar 16, 2002 2:00 am
Locatie: Waskemeer
Contacteer:

Bericht: # 6362Bericht Jan-Geert »

gefeliciteerd
Plaats reactie