voorruit schade
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
voorruit schade
Ik vraag me af hebben jullie wel eens schade gehad, zoals een sterretje in het voorruit?? Zo ja hoe hebben jullie dat laten repareren (of niet)?
Ik heb namelijk zelf achter een betonwagen gereden die op de snelweg zijn molen liet draaien, maar de klep niet dicht had. Met als gevolg een heleboel fijn grind op de weg in de slipstream van die wagen en een ster in mijn voorruit.
Mijn auto is helaas alleen maar WA verzeker, iemand surggesties?
Ik heb namelijk zelf achter een betonwagen gereden die op de snelweg zijn molen liet draaien, maar de klep niet dicht had. Met als gevolg een heleboel fijn grind op de weg in de slipstream van die wagen en een ster in mijn voorruit.
Mijn auto is helaas alleen maar WA verzeker, iemand surggesties?
Mijn eerste auto - een nissan! Helaas nog geen R4 gevonden!
kan best lang houden ,maar bij vorst kan het wel eens sneller verder barsten of bij veel pech.
Is het bij de Nissan, zo ja kun je altijd nog WA+ bij verzekeren(is niet zo duur geloof ik).De hars die ze bij de garage of glasbedrijf injecteren schijnt heel duur te zijn.Met WA+ wordt het gehele bedrag vergoed.
Bij R4 zijn nieuwe ruitjes niet zo duur dus een nieuwe is dan ook een optie.

Is het bij de Nissan, zo ja kun je altijd nog WA+ bij verzekeren(is niet zo duur geloof ik).De hars die ze bij de garage of glasbedrijf injecteren schijnt heel duur te zijn.Met WA+ wordt het gehele bedrag vergoed.
Bij R4 zijn nieuwe ruitjes niet zo duur dus een nieuwe is dan ook een optie.
Ster repareren is ongeveer 80 euro. Een nieuw ruitje kan je voor minder halen...
Ik heb in mijn voorruit ook een sterretje en daar heb ik een heel klein stickertje overheen geplakt zodat deze niet volloopt met vuil en vocht met kans op inscheuren.
Ik heb in mijn voorruit ook een sterretje en daar heb ik een heel klein stickertje overheen geplakt zodat deze niet volloopt met vuil en vocht met kans op inscheuren.
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Nulla tenaci invia est via!
- Bruutmans
- Contacteer:
Wat d8 je van gewoon zuurvrije vaseline?!
Houd je rubber lekker soepel en water komt er ook niet langs.
Lekker dik erop dan glijd dat ruitje er ook lekker soepel in.
Houd je rubber lekker soepel en water komt er ook niet langs.
Lekker dik erop dan glijd dat ruitje er ook lekker soepel in.
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?