demper
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
Ja, binnenin zitten wat buizen met gaatjes en zo, die kunnen los zitten of als ie vaker lang stilstaat kunnen die door roest (condens) zover aangetast zijn dat er stukjes los in liggen.
Ik heb wel een demper open liggen om er een foto van de binnenkant te kunnen maken maar daar heb ik nu geen tijd voor.
Ik heb wel een demper open liggen om er een foto van de binnenkant te kunnen maken maar daar heb ik nu geen tijd voor.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
-
- Boerammetje
- Contacteer:
-
Ik heb het nog nooit meegemaakt dat de schotten in de demper er eerder uitrotten dan de aangelaste aansluitingen en de buitenkant van de demper.
Ik denk ook echt dat er gewoon ergens een gaatje inzit. Tip: spuit met een plantenspuit je uitlaat in met een afwasmiddeloplossing en houdt de achterkant van de uitlaat dicht. Zie je ergens belletjes? Doe dit met een koude motor, anders verdampt de oplossing voordat je belletjes hebt kunnen zien...
Ik denk ook echt dat er gewoon ergens een gaatje inzit. Tip: spuit met een plantenspuit je uitlaat in met een afwasmiddeloplossing en houdt de achterkant van de uitlaat dicht. Zie je ergens belletjes? Doe dit met een koude motor, anders verdampt de oplossing voordat je belletjes hebt kunnen zien...
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
-
Langs waar wil jij dat er in spuiten? Heb je dat al eens geprobeerd of is dat een van je theorieën...
Kunt ook gewoon de uitlaat (met een doek) dichthouden met lopende motor, dan hoor je ook wel of het ergens lekt.
Komt wel eens voor bij lang stilstaan dat de ingrediënten van de pot losgeroest raken. Niet vaak, maar mogelijk. (zeker bij Renault...)
Kunt ook gewoon de uitlaat (met een doek) dichthouden met lopende motor, dan hoor je ook wel of het ergens lekt.
Komt wel eens voor bij lang stilstaan dat de ingrediënten van de pot losgeroest raken. Niet vaak, maar mogelijk. (zeker bij Renault...)
´in·spui·tenjbeekmann schreef: Tip: spuit met een plantenspuit je uitlaat in met een afwasmiddeloplossing en houdt de achterkant van de uitlaat dicht. Zie je ergens belletjes? Doe dit met een koude motor, anders verdampt de oplossing voordat je belletjes hebt kunnen zien...
overgankelijk werkwoord; spoot in, heeft ingespoten; afleiding: inspuiting
"Jan spoot het vastzittende moertje met kruipolie in..."
Dit betekent dus niet dat het er per se in hoeft, je kan het er ook van buitenaf tegenaanspuiten...
Als ik bedoelde dat hij het in de uitlaat moest spuiten had ik geschreven: "Spuit met een plantenspuit met een afwasmiddeloplossing in je uitlaat en houdt de achterkant van de uitlaat dicht."
Zie je het verschil?
-
Wieltje is er in 30 sec af.... en een looplamp/zaklamp heeft iedere zichzelf respecterende sleutelaar bij de hand niet?R4F6GTX Automaat schreef:Wise guy...
lastig spuiten op de demper zo onder het spatbord en dan nog bubbeltjes zien
-
Hier zeg je toch duidelijk in en niet opjbeekmann schreef:...."Spuit met een plantenspuit met een afwasmiddeloplossing in je uitlaat en houdt de achterkant van de uitlaat dicht."
Zie je het verschil?
Als je meent dat je uitlaat niet lek is dus de enige plek waar je in je uitlaat kan spuiten is achterlangs, waar de zooi naar buiten komt dus. Om dan nog sop in je demper te krijgen moet je er aardig wat liters in spuiten of een flinke druk achter de hand hebben. Zal aan mij liggen, maar deze manier zie ik niet zitten. (of ik snap jouw methode niet helemaal)