APK, ja ja

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rodeo-6
Berichten: 1174
Lid geworden op: di jun 04, 2002 2:00 am
Locatie: Delphi alleen op afspraak
Contacteer:

APK, ja ja

Bericht: # 57978Bericht Rodeo-6 »

Vanmorgen theunis laten keuren........
de ruitesproeier doet het niet en hoe gaat de moterkap open :lol: :lol:

Dikke pret dus.

en afgekeurd, kogelhoesje, F6 achterlicht glas, roestige remschijven, bandje, schokbrekerbusje.

En nu dus goedgekeurd, hoesje gelijmd, glaasje gelijmd.
Nu staat theunis op 4 verschillende soorten banden en hangen er 3 verschillende soorten schokdempers onder.
Leuk, leuk, leuk leve de apk, wat een grap 8)
>> Doe mij maar een DAF <<
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 57979Bericht R4F6GTX Automaat »

Is Theunis op grijs kenteken? Dan hoeft de ruitensproeier het niet te doen.
Maar, als ik dat zo lees, snap ik niet dat jij zo'n auto naar de APK brengt. Als je inderdaad iets wilt opbouwen als garage Peetmans vind ik dat je niet zo met wagens om moet gaan. Lijkt me beter als je een auto aanbiedt dat ie dan ook meteen goedgekeurd wordt, zelfs als het je eigen autootje is. Maar och, ge doet maar.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Wingnut
Berichten: 84
Lid geworden op: ma mar 14, 2005 1:35 pm
Locatie: Wassenaar

Bericht: # 57980Bericht Wingnut »

Ik moet zeggen dat ik betwijfel of bij R4-tjes de ruitensproeier ooit gecontroleerd word. Ik weet een r4 die door de keuring heen gekomen is zonder dat de sproeier het doet. Maar ja, ik krijg wel meer het gevoel dat er bij sommige bedrijven iets te laconiek met de auto's van klanten omgesprongen word. Het is niet voor niets dat ik een mig-lasapparaat gekocht heb. :wink:
Gebruikersavatar
Bruutmans
Berichten: 1003
Lid geworden op: do mei 20, 2004 2:00 am
Locatie: Beak blif Beak
Contacteer:

Bericht: # 57981Bericht Bruutmans »

Hey die "nutcase" kerel. :D
Hoe ist met de werkzaamheden aan je wagentje?

foto`s foto`s!!
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Gebruikersavatar
Rodeo-6
Berichten: 1174
Lid geworden op: di jun 04, 2002 2:00 am
Locatie: Delphi alleen op afspraak
Contacteer:

Bericht: # 57982Bericht Rodeo-6 »

BrůţųÅ â„¢ schreef:Hey die "nutcase" kerel. :D
Hoe ist met de werkzaamheden aan je wagentje?

foto`s foto`s!!
Welke .......... :-? De f4 plantenbak of de kroat of de 16 of de........... welke :-?

Van de kroat gaat het dak eraf, heb ik me vanmiddag bedacht.
wordt dus een cabrio-kroat :evil:

daarna gaat de zaag erin tbv de gaten 16......
foto's, zal er aan denken. :wink:
>> Doe mij maar een DAF <<
Gebruikersavatar
Bruutmans
Berichten: 1003
Lid geworden op: do mei 20, 2004 2:00 am
Locatie: Beak blif Beak
Contacteer:

Bericht: # 57985Bericht Bruutmans »

En we willen foto`s van werkzaamheden he!!
Niet van lekker bier zitten zuipen met een 4tje op de achtergrond en een beetje oranjekoekhap-wedstrijden op een afgezaagd dak en zo of BBQ-taferelen in een motorkap. :wink:

Kan je van die plantenbak trouwens geen overdekte grille maken?
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Wingnut
Berichten: 84
Lid geworden op: ma mar 14, 2005 1:35 pm
Locatie: Wassenaar

Bericht: # 58018Bericht Wingnut »

Nou, ik heb nog wat rommeltjes gevonden. Een langwerpig gat voor in een balk en een heel klein gaatje in de bodem achter bij de achter ophanging. Die achter is klein genoeg om een rups overheen te leggen. Die ander zit op een heel vervelend punt en is vrij smal. Zou dicht bakken bij een keuring op problemen stuiten? Oh, mijn dak lek niet meer. Midden in had iemand een gat geboord en er een raar dopje met rubber afdichting in gezet. En de gaspedaal doet het weer als van ouds. Cyclon sileconespray ertussen en fietsen maar.
Gebruikersavatar
p304c
Berichten: 285
Lid geworden op: za mar 20, 2004 2:00 am
Locatie: deventer

Bericht: # 58019Bericht p304c »

als we het nou toch over APK hebben, ik werd net gebeld dat de tl die ik twee weken geleden heb gekocht goed gekeurd is, en dat terwijl ik niet meer heb hoeven te doen dan een handremkabel vervangen en de schakelaar van de aanjager te solderen. enige wat ze bij de keuring hadden gedaan was een van de wielen omwisselen met het reservewiel.
vanavond fijn een stukje gaan rondtuffen.
diede

Rode 4f4 als project,
bmw r100gs, en een stapel fietsen
Gebruikersavatar
jbeekmann
Berichten: 2169
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 2:00 am
Locatie: Bussum

Bericht: # 58023Bericht jbeekmann »

Wingnut schreef:...en een heel klein gaatje in de bodem achter bij de achter ophanging. Die achter is klein genoeg om een rups overheen te leggen. ...
Euh... als je daar een gaatje ziet dan is het meestal zo dat het iets meer werk is dan 'een rups overheen leggen'... :(
Pak een hamertje en een schroevendraaier en ga eens kritisch kijken. Best kans dat het kleine gaatje ineens een heel groot gat wordt... :(
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Wingnut
Berichten: 84
Lid geworden op: ma mar 14, 2005 1:35 pm
Locatie: Wassenaar

Bericht: # 58049Bericht Wingnut »

Nou het was een heel klein plekje en daar ben ik dus aan gaan krabbelen en toen bleef er god zij dank het kleine gaatje over.
Gebruikersavatar
jbeekmann
Berichten: 2169
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 2:00 am
Locatie: Bussum

Bericht: # 58056Bericht jbeekmann »

Heb je tot op heden mazzel mee. Van binnen ziet het er waarschijnlijk iets slechter uit, aangezien het daar van binnen naar buiten rot. Je bent op tijd, maar ga er niet een winter mee rijden zonder eerst je balk van binnen te hebben volgespoten met een of ander middeltje. (dat middeltje mag je zelf uitzoeken, daar zijn de mieningen over verdeeld: Owatrol, lijnolie, Novorox, Fertan...)
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Wingnut
Berichten: 84
Lid geworden op: ma mar 14, 2005 1:35 pm
Locatie: Wassenaar

Bericht: # 58346Bericht Wingnut »

Foto's ziten nog in de camera, maar het werk vordert. Ik ben alleen wel tot de conclusie gekomen dat ik de body van het chassis moet scheiden voor een aantal klusjes. Ik had gehoopt dat dat niet nodig zou zijn. Ik begin nou wel haast te krijgen met het beestje want mijn R9 heeft wat problemen met het motortje. Het ding moet waarschijnlijk uit elkaar voor nieuwe zuigerveren en eventuele andere ongein. Morgen even een blikje verf regelen om de pas gerepareerde delen in de verf te zetten.
Plaats reactie