koolborstels en/of dynamo versleten ?!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
RELFMELF
Contacteer:

koolborstels en/of dynamo versleten ?!

Bericht: # 57923Bericht RELFMELF »

Het rode acculampje brand als ik weinig toeren maak. Ik heb nu een nieuwe spanningsregelaar nodig want koolborstelszijn bijna versleten.
Bij de brezan hebben ze 3 types die alle 3 niet op die van mij lijken(foto) Toen ik hem de-monteerde trof ik dit (foto) aan. Betekent dat dat daar binnen ook iets versleten is? Kan ik nou het beste een hele nieuwe(tweedehandse) dynamo er op zetten, OF alleen een nieuwe spanningsregelaar en wie kan mij daar aan helpen??
Laatst gewijzigd door RELFMELF op di mei 24, 2005 11:08 am, 1 keer totaal gewijzigd.
RELFMELF
Contacteer:

Bericht: # 57924Bericht RELFMELF »

hoe plaats je een foto??
Rik

Bericht: # 57927Bericht Rik »

Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
Rodeo-6
Contacteer:

Re: koolborstels en/of dynamo versleten ?!

Bericht: # 57930Bericht Rodeo-6 »

RELFMELF schreef:Het rode acculampje brand als ik weinig toeren maak. Ik heb nu een nieuwe spanningsverdeler nodig want koolborstelszijn bijna versleten.
Bij de brezan hebben ze 3 types die alle 3 niet op die van mij lijken(foto) Toen ik hem de-monteerde trof ik dit (foto) aan. Betekent dat dat daar binnen ook iets versleten is? Kan ik nou het beste een hele nieuwe(tweedehandse) dynamo er op zetten, OF alleen een nieuwe spanningsverdeler en wie kan mij daar aan helpen??
1 = ja
2 = nee
3 = ja/misschien
4 = ik

P.s. Merk dynamo ?
>> Doe mij maar een DAF <<
Plaats reactie