Klapperen
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Klapperen
Hoi, mijn viertje maakt een klapperend geluid als ik over hobbelige wegen rijd. Nu kan ik die wel mijden maar toch! Het blijkt dat bij de achterste torsiestaaf een rubber onbreekt , (bestuurderskant) en dat klappert steeds. Het is volgens mij wanneer je onder de auto kijkt het rubber, vanuit het midden bekeken waar de torsiestaaf als 1ste inhangt. Heeft iemand ervaring hiermee en tips voor mij, lijkt mij een flinke klus. 

- Bruutmans
- Contacteer:
Is dat niet dat "koeieoog"??
Als em dat is valt het wel mee d8 ik.
Maar dat laat ik even aan de heren geleerden over,daar ik niet zeker weet of em dat is ja/nee.
Als em dat is valt het wel mee d8 ik.
Maar dat laat ik even aan de heren geleerden over,daar ik niet zeker weet of em dat is ja/nee.
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
-
Hmm, de achterste torsiestaaf ? Kan toch onmogelijk de torsiestaaf van de achtervering zijn...je bedoelt misschien dat je vanaf de bestuurderkant onder de auto kijkt van onderaf ? Dan zie je de voorste torsiestangen. Dat 'waar de torsiestaaf als eerste inhangt' begrijp ik ook niet helemaal, bedoel je de rubberring die om de torsieveer zit om hem van de bodem af te houden ? Ik kan me goed voorstellen dat je geklapper krijgt als die eraf is. Ik zou dan zo'n rubberring zoeken (bv Ruud Wind), kopen en hem erom proberen doen zonder de torsiestaaf te hoeven verwisselen, bv de rubberring doorsnijden en weer vastlijmen / tapen.