boodschappen gedaan!!
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
boodschappen gedaan!!
Hallo aan u allen!
Ik ben vanochtend op pad geweest om wat nieuwe onderdelen te kopen... heb de afgelopen paar weken hoop rare dingen meegemaakt met tom... Nu we eindelijk aan elkaar gewend zijn heeft tom besloten om zich niet meer beter voor te doen dan hij eigenlijk is...
De volgende dingen zijn een beetje mis: ( sorry als ik de verkeerde benamingen geef... komt nog wel keertje goed...)
1. vervroeger (of eigenlijk verlater toch...?) is kapot...
2. Vasthoudding onder de luchtfilter is gescheurd waardoor het een beetje klepperd
3. kmoet een nieuwe oliedop hebben (plus nieuwe schroef want die er nu op zis is te klein waardoor er olie langs kan lopen)
4. tom heeft eigenlijk nieuwe schokbrekers nodig... Daar zit er nu 1tje met maar 1 schoteltje vast en een winkelwagenschroef...
5. benzinefiltertje zou ook niet verkeerd zijn
De nieuwe onderdelen die gekocht zijn:
1. nieuwe bougies, geen idee hoe oud die oude nu zijn maar zien er niet meer echt lekker uit
2. nieuwe verdelingskap, kan nooit kwaad plus nog zo'n klein ding wat daarbij hoort...
3.slangklemmetjes want die zitten niet echt overal op...
4. nieuwe luchtfilter want die van mij was ontieglijk krom en scheef en nu zit er eentje van marco in maar dies niet van mij... (of tom..)
5. nieuwe olie en koelvloeistof
6. bougiesleutel
7. sleepkabel......
8. benzinetankje
En tja, waar ben ik nu nog naar op zoek??
1. nieuwe vervroeger (sloop??? R4magazijn...?)
2. nieuwe schokbrekers
3. nieuwe olietankdop
4. koeienoog om terug te geven aan jasper
iemand enig idee waar die die beetje goedkoop vandaan kan halen..? Brezan had al die andere dingen niet en zeiden dat ze ze ook niet echt konden bestellen...
Ik hou jullie op de hoogte...
liefs mariek
Ik ben vanochtend op pad geweest om wat nieuwe onderdelen te kopen... heb de afgelopen paar weken hoop rare dingen meegemaakt met tom... Nu we eindelijk aan elkaar gewend zijn heeft tom besloten om zich niet meer beter voor te doen dan hij eigenlijk is...
De volgende dingen zijn een beetje mis: ( sorry als ik de verkeerde benamingen geef... komt nog wel keertje goed...)
1. vervroeger (of eigenlijk verlater toch...?) is kapot...
2. Vasthoudding onder de luchtfilter is gescheurd waardoor het een beetje klepperd
3. kmoet een nieuwe oliedop hebben (plus nieuwe schroef want die er nu op zis is te klein waardoor er olie langs kan lopen)
4. tom heeft eigenlijk nieuwe schokbrekers nodig... Daar zit er nu 1tje met maar 1 schoteltje vast en een winkelwagenschroef...
5. benzinefiltertje zou ook niet verkeerd zijn
De nieuwe onderdelen die gekocht zijn:
1. nieuwe bougies, geen idee hoe oud die oude nu zijn maar zien er niet meer echt lekker uit
2. nieuwe verdelingskap, kan nooit kwaad plus nog zo'n klein ding wat daarbij hoort...
3.slangklemmetjes want die zitten niet echt overal op...
4. nieuwe luchtfilter want die van mij was ontieglijk krom en scheef en nu zit er eentje van marco in maar dies niet van mij... (of tom..)
5. nieuwe olie en koelvloeistof
6. bougiesleutel
7. sleepkabel......
8. benzinetankje
En tja, waar ben ik nu nog naar op zoek??
1. nieuwe vervroeger (sloop??? R4magazijn...?)
2. nieuwe schokbrekers
3. nieuwe olietankdop
4. koeienoog om terug te geven aan jasper
iemand enig idee waar die die beetje goedkoop vandaan kan halen..? Brezan had al die andere dingen niet en zeiden dat ze ze ook niet echt konden bestellen...
Ik hou jullie op de hoogte...
liefs mariek
- Hanz
- Contacteer:
als helemaal geen haast: marktplaats, ebay (goedkoop!)
als beetje haast: magazijn (want niet zo vaak open; anders bellen)
als veel haast: havam, intercarparts, hbase, masterbase (allemaal internet), http://www.reno4er.de/neuteile.htm, steunpunt noordoost, http://portal.gs-shop.de/200/cgi-bin/po ... ameset.htm
als nu: forum
koeienogen: turkse en marokkaanse slagers (ook schapen- en geitenogen)
als beetje haast: magazijn (want niet zo vaak open; anders bellen)
als veel haast: havam, intercarparts, hbase, masterbase (allemaal internet), http://www.reno4er.de/neuteile.htm, steunpunt noordoost, http://portal.gs-shop.de/200/cgi-bin/po ... ameset.htm
als nu: forum
koeienogen: turkse en marokkaanse slagers (ook schapen- en geitenogen)

Zal vast één ding vertellen, de benamingen van onderdelen komen idd nog wel.( sorry als ik de verkeerde benamingen geef... komt nog wel keertje goed...)
Op het plaatje hieronder is een bout te zien met daarop een moer gedraaid. Dat lange ding is dus de bout, het kleine ding de moer.

Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Je schokbrekers kun je denk ik wel aanpassen voor je vier. Je hebt nog twee setjes schotels met rubber nodig en dan moet het passen. Misschien als je er eentje onderuit haalt en hiermee naar de onderdelenzaak gaat kunnen ze je helpen?
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
-
Karter plug ??? 

R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
zo'n schroefie die naast de olietankdop zit... er zitten er twee op dat blok (linkerkant 1tje en rechterkant 1tje) daartussen zit beetje meer naar rechts die oliedop... Nou, op die linkerkant zit een mooie grote bout inclusief ringetje en moer (dank je jasper...) maar aan de rechterkant zit een veel te klein boutje en moertje en van marco geleend te groot ringetje... En de renaultgaragemeneer die ik vandaag even tegen kwam wilde even de auto zien en vond em keimooi... En toen zei hij wel dat er verdacht veel olie op die tank lag... en toen zei hij dat dat boutje moertje snel vervangen moest worden omdat ie daardoor wel wat olie kan lekken... en dat dus ook de dop even nieuw moet maar die had hij niet meer liggen... Ja, hij had er wel 1tje maar na duwen en schoppen en schreeuwen bleek die toch net iets te groot te zijn.... ; )
Dus ehm... zo'n moertje, schroefje boutje bedoel ik... snap je paul?
Ik ga even plantjes in de tuin zetten...
Dus ehm... zo'n moertje, schroefje boutje bedoel ik... snap je paul?
Ik ga even plantjes in de tuin zetten...
-
-