Donderdagavond samen met R4lecar () begonnen met het in de WD-40 zetten van de nodige boutjes.
Vrijdag achterbrug gedemonteerd.
Zaterdag alles lasklaar gemaakt.
Zondag de nieuwe inzet/opzetstukken op de juiste plekken gelast en in de menie en bodysafe gezet
Maandag (morgen dus) gaan we de achteras weer monteren.
Als het helemaal klaar is zullen we er een uitgebreid verslag van maken.
Nico
Ps ik heb een paar leuke en leerzame dagen achter de rug!
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
Wat is er niet goed aan bodysafe als er al een menie laag onderzit en alle naden het carroserie-kit zijn afgesmeerd.?
Aflakken lijkt me ook wat overdreven.
Nico is toch van plan vaak tot zeer vaak de bodem te gaan inspecteren en bijwerken.
Verder worden de balken van binnen ook nog ingespoten met lijnolie of owatrol oid.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren.
Harstikke mooi werk man ! Gefeliciteerd. En is dat nou meegevallen, die achteras eraf halen (en weer erop zetten) ? Lijkt mij een van de moeilijkste klusjes.
Vraagje: Dat opzetstuk, heb je dat zelf gemaakt ? Of is dit zo in de handel ?
Willem de Zwijger schreef:Harstikke mooi werk man ! Gefeliciteerd. En is dat nou meegevallen, die achteras eraf halen (en weer erop zetten) ? Lijkt mij een van de moeilijkste klusjes.
Vraagje: Dat opzetstuk, heb je dat zelf gemaakt ? Of is dit zo in de handel ?
via een duitse site gekocht, neem aan dat wind classic oid ze ook wel heeft.
Maar us zwager woont in duitsland dus dat was (voor ons) het makkelijkst.
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
JOEHOE. En vanmorgen is de Auto door de keuring gekomen.
We kunnen weer een tijdje vooruit!
groeten Nico
Proficiat, ............weer eentje gered met een zeldzaam kleurtje! Officieel heet deze kleur turquoise volgens mij. In de volksmond aquagroen of mintgroen. Dat hij nog lang moge rijden!!!
Zoals je aan mijn avator kunt zien rijd ik er ook zoeen.
Verleden jaar vond ik een tweelingbroertje, zelfde bouwjaar, zelfde kleur, maar die was niet meer te redden wegens een echt rotte bodem. Als donorauto kan hij echter nog goede diensten doen. Alleen zijn 'ziel' heb ik teruggestuurd naar het Grote Opperwezen in Veendam.
mams 4 1/2 schreef:Hiephoi met of zonder koplampen en Ivo 4 volgens mij was ie vandaag al te spotten tussen Alkmaar en Heemstede
Met de eigen koplampen.
Maar volgend jaar jat ik gewoon die van jouw. ( ) Of ik moet voor die tijd een paar 'nieuwe' gescoord hebben.