Marieke heeft NU pech raad het probleem
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Marieke heeft NU pech raad het probleem
Marieke staat met dr nieuwe 4tje langs de weg en dr auto wil ni meer.
ze staat er nu al bijna een half uur en vriest zo'n beetje dood [wilt een cake, warme thee en een kinder menu met cola] Staat bij Nieuwendijk
Wat kan het zijn??
Heeft er net 98 ingegooid [normaal 95]
start wel, maar slaat meteen weer af
gaskabel niet gebroken
V- snaar ook intact
gingen geen lampjes branden vooraf
De winnaar wint een vliegtuig
ze staat er nu al bijna een half uur en vriest zo'n beetje dood [wilt een cake, warme thee en een kinder menu met cola] Staat bij Nieuwendijk
Wat kan het zijn??
Heeft er net 98 ingegooid [normaal 95]
start wel, maar slaat meteen weer af
gaskabel niet gebroken
V- snaar ook intact
gingen geen lampjes branden vooraf
De winnaar wint een vliegtuig
Laatst gewijzigd door schoapke op di apr 19, 2005 4:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rodeo-6
- Berichten: 1174
- Lid geworden op: di jun 04, 2002 2:00 am
- Locatie: Delphi alleen op afspraak
- Contacteer:
Verstopte sproeier of filtertje of pompje of leidingkje of inge(ver)brande, verlopen, niet meer open-ende contact puntjes.
wat voor vliegtuig dan ?????
wat voor vliegtuig dan ?????
Laatst gewijzigd door Rodeo-6 op za apr 09, 2005 3:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
>> Doe mij maar een DAF <<
nee natuurlijk niet
jawel wegenWACHT[en] is onderweg

jawel wegenWACHT[en] is onderweg
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
anders ik wel, al even niks meer gehoord [maakt zich toch redelijk zorgen na het zien van die reclame met hordes hitsige pech-hulp-mannen]
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
En hier ben ik dan weer!!!!
Nogsteeds vrijgezel... en de auto doet het ook weer ... een beetje dan. Man, wat was het koud daar zeg! Ik ga dus morgen METEEN een enorme deken in die auto leggen, inclusief een gaspitje om thee te zetten en een enorme koekjestrommel... Dan is pech vast niet meer zo sneu...
Maar goed, ik kan tuurlijk nu gaan wachten totdat 100 mensen een idee hebben gelanceerd hier maar ik laat nu weten dat ik nog leef en daar hoort ook het verhaal bij... Dus komt ie:
Vertrok uit Utrecht met een net nieuw gevulde tank benzine. En wel 98 hupeldepup benzine. Hij was nogal bijzonder want ik kreeg er zelfs een folder bij met de volgende quote:
Meer prestaties, minder vervuiling. Uw motor wordt beter beschermd. Ik dacht, na het is ook weekend voor dat ding, ik trakteer hem op beter smakende benzine. Nu, we rijden zo gezellig de A27 op, NIKS aan de hand. Na ongeveer 10 minuutjes begint het echt ENORM te waaien en kom ik erachter dat m'n deur toch niet helemaal goed zit... Ik stoppen, deur open, deur dicht en weer verder. Dit heb ik tot 3 keer toe gedaan en toen bedacht ik me: misschien hoort dit wel als het heel hard waait... Dus ik liet het mankement voor wat het was en is.
Goed, ik rij met portishead op de achtergrond gezellig richting brabant. Ben ik net over de brug, neem ik de afslag Nieuwendijk (de mensen die goed opletten weten nu dat we bijna bij het probleem aankomen...), ik neem die afslag, zet vol enthousiasme mijn knipperlicht aan, geef nog een beetje gas en tja... Toen kwam et hoor... Ik wilde dus graag wat harder, hij dus ABSOLUUT niet. Nog heel even sputtelen en spruttelen en toen stond ik stil... Stond ik daar... Ik eigenlijk totaal niet verbaasd en alsof ik elke dag pech heb zet ik meteen de alarmlichtjes aan en probeer hem weer te starten. Na, ongeveer 20 meter deden we het nog en toen wilde hij echt niet meer... Ik natuurlijk METEEN schoapke gebeld die van alles uitlegde wat ik zo als vrouw met 1 opslag zou kunnen checken als ik de motorkap open deed. Nou, niets van dat alles was verkeerd, kapot, versmolten of wat dan ook.. En tja, toen was de enige optie nog (schoapke wilde eerst zelf wel komen helpen maar dat is ongeveer 150 kilometer rijden dus dat vond ik een niet zo'n goed idee...) de ANWB bellen. Na een gezellige klets met de telefoonmevrouw van de anwb begon ik toch een beetje te verkleumen en besloot Schoapke nog maar eens te bellen.. (terwijl ik ondertussen m'n 4e trui aan trok). Die zette even dit gezellige topic in elkaar zodat ook jullie allen gezellig mee konden genieten. Nu, na ongeveer 50 minuten kwam daar toch daadwerkelijk een enorm grote gele anwb bus aan. ( er waren inmiddels al wel 70 voertuigen mij gepasseerd die verdomd veel leken op de ANWB... was erg verdacht vond ik...)
Ontieglijk aardige meneer die meteen enthousiast werd bij het zien van de auto. Hij had er zelf ook 3 gehad... Dus de sfeer zat er meteen lekker in. Na wat kijken en kijken kwam hij er al snel achter dat het benzinefiltertje geheel ontdaan was van zijn kleine benzinevoorraad... Zelfs ik had dat nog kunnen zien want er stond geen enkel cmtje benzine meer in. Hij wat slangetjes loshalen (ik elke keer vragen wat doe je nu wat doe je nu? in de hoop dat ik het de volgende keer zelf kan..) en beetje blazen op die dingen... Terwijl ik met m'n oor tegen de benzinedop aan moest gaan zitten... Zag er erg vreemd uit maar was wel erg grappig. Omdat het zo leuk was draaiden we ook de taken even om en ging ik blazen en hij luisteren. Na een tijdje kwam hij tot de conclusie dat mijn benzinepomp het gewoon helemaal niet meer deed... Hij er een automatische ofzoiets tussen zetten.. beetje met draadjes en accu wat doen en na een tijdje bleek daar wel iets van benzine uit te komen.
Hij mijn benzinepomp uit elkaar halen... Beetje poetsen en duwen, ding weer in elkaar zetten en voila! Hij deed het weer! Maar goed, voor even en hij wits niet precies voor hoelang want wat de oorzaak precies was wistie ook niet echt. Hij dacht aan een vuiltje... Maar voor de zekerheid is hij achter me aan gereden. Hoe aardig... Voor het geval hij er weer mee stopte. Ik heb nog nooit me zo relaxed gevoeld... Je eigen personal ANWB achter je aan... Hoe te gek! Ook hij had het vast een beetje koud gekregen dus gelukkig bij moeders thuis nog even koffie kunnen drinken. En tja, daar zit ik nu dus thuis! Training gemist... maar wel het 1e reparatiemoment van mijn r4 meegemaakt! En dat is toch ook wel erg leuk...
Ik ga morgen de meneer maar eens bellen waar ik hem vandaan heb... Is toch niet echt oke als hij er na 2 weken al mee op houdt... ANWM meneer zei dat het misschien slim was om er een nieuwe filter op te zetten... Als we de tank hebben schoon gemaakt en hij doet dan nog raar heb ik der 1tje nodig denk ik... Iemand nog zo'n ding te koop??
Voor het merk van de vliegtuig moet je bij schoapke zijn, die heeft de dozen nog liggen denk ik... Helaas niemand blij kunnen maken met een vliegtuig maar volgende keer pech weer een kans!
Heb een fijn weekend en ik hou jullie op de hoogte !
Groetjes mariek en schoapke, bedankt voor je support...
Nogsteeds vrijgezel... en de auto doet het ook weer ... een beetje dan. Man, wat was het koud daar zeg! Ik ga dus morgen METEEN een enorme deken in die auto leggen, inclusief een gaspitje om thee te zetten en een enorme koekjestrommel... Dan is pech vast niet meer zo sneu...
Maar goed, ik kan tuurlijk nu gaan wachten totdat 100 mensen een idee hebben gelanceerd hier maar ik laat nu weten dat ik nog leef en daar hoort ook het verhaal bij... Dus komt ie:
Vertrok uit Utrecht met een net nieuw gevulde tank benzine. En wel 98 hupeldepup benzine. Hij was nogal bijzonder want ik kreeg er zelfs een folder bij met de volgende quote:
Meer prestaties, minder vervuiling. Uw motor wordt beter beschermd. Ik dacht, na het is ook weekend voor dat ding, ik trakteer hem op beter smakende benzine. Nu, we rijden zo gezellig de A27 op, NIKS aan de hand. Na ongeveer 10 minuutjes begint het echt ENORM te waaien en kom ik erachter dat m'n deur toch niet helemaal goed zit... Ik stoppen, deur open, deur dicht en weer verder. Dit heb ik tot 3 keer toe gedaan en toen bedacht ik me: misschien hoort dit wel als het heel hard waait... Dus ik liet het mankement voor wat het was en is.
Goed, ik rij met portishead op de achtergrond gezellig richting brabant. Ben ik net over de brug, neem ik de afslag Nieuwendijk (de mensen die goed opletten weten nu dat we bijna bij het probleem aankomen...), ik neem die afslag, zet vol enthousiasme mijn knipperlicht aan, geef nog een beetje gas en tja... Toen kwam et hoor... Ik wilde dus graag wat harder, hij dus ABSOLUUT niet. Nog heel even sputtelen en spruttelen en toen stond ik stil... Stond ik daar... Ik eigenlijk totaal niet verbaasd en alsof ik elke dag pech heb zet ik meteen de alarmlichtjes aan en probeer hem weer te starten. Na, ongeveer 20 meter deden we het nog en toen wilde hij echt niet meer... Ik natuurlijk METEEN schoapke gebeld die van alles uitlegde wat ik zo als vrouw met 1 opslag zou kunnen checken als ik de motorkap open deed. Nou, niets van dat alles was verkeerd, kapot, versmolten of wat dan ook.. En tja, toen was de enige optie nog (schoapke wilde eerst zelf wel komen helpen maar dat is ongeveer 150 kilometer rijden dus dat vond ik een niet zo'n goed idee...) de ANWB bellen. Na een gezellige klets met de telefoonmevrouw van de anwb begon ik toch een beetje te verkleumen en besloot Schoapke nog maar eens te bellen.. (terwijl ik ondertussen m'n 4e trui aan trok). Die zette even dit gezellige topic in elkaar zodat ook jullie allen gezellig mee konden genieten. Nu, na ongeveer 50 minuten kwam daar toch daadwerkelijk een enorm grote gele anwb bus aan. ( er waren inmiddels al wel 70 voertuigen mij gepasseerd die verdomd veel leken op de ANWB... was erg verdacht vond ik...)
Ontieglijk aardige meneer die meteen enthousiast werd bij het zien van de auto. Hij had er zelf ook 3 gehad... Dus de sfeer zat er meteen lekker in. Na wat kijken en kijken kwam hij er al snel achter dat het benzinefiltertje geheel ontdaan was van zijn kleine benzinevoorraad... Zelfs ik had dat nog kunnen zien want er stond geen enkel cmtje benzine meer in. Hij wat slangetjes loshalen (ik elke keer vragen wat doe je nu wat doe je nu? in de hoop dat ik het de volgende keer zelf kan..) en beetje blazen op die dingen... Terwijl ik met m'n oor tegen de benzinedop aan moest gaan zitten... Zag er erg vreemd uit maar was wel erg grappig. Omdat het zo leuk was draaiden we ook de taken even om en ging ik blazen en hij luisteren. Na een tijdje kwam hij tot de conclusie dat mijn benzinepomp het gewoon helemaal niet meer deed... Hij er een automatische ofzoiets tussen zetten.. beetje met draadjes en accu wat doen en na een tijdje bleek daar wel iets van benzine uit te komen.
Hij mijn benzinepomp uit elkaar halen... Beetje poetsen en duwen, ding weer in elkaar zetten en voila! Hij deed het weer! Maar goed, voor even en hij wits niet precies voor hoelang want wat de oorzaak precies was wistie ook niet echt. Hij dacht aan een vuiltje... Maar voor de zekerheid is hij achter me aan gereden. Hoe aardig... Voor het geval hij er weer mee stopte. Ik heb nog nooit me zo relaxed gevoeld... Je eigen personal ANWB achter je aan... Hoe te gek! Ook hij had het vast een beetje koud gekregen dus gelukkig bij moeders thuis nog even koffie kunnen drinken. En tja, daar zit ik nu dus thuis! Training gemist... maar wel het 1e reparatiemoment van mijn r4 meegemaakt! En dat is toch ook wel erg leuk...
Ik ga morgen de meneer maar eens bellen waar ik hem vandaan heb... Is toch niet echt oke als hij er na 2 weken al mee op houdt... ANWM meneer zei dat het misschien slim was om er een nieuwe filter op te zetten... Als we de tank hebben schoon gemaakt en hij doet dan nog raar heb ik der 1tje nodig denk ik... Iemand nog zo'n ding te koop??
Voor het merk van de vliegtuig moet je bij schoapke zijn, die heeft de dozen nog liggen denk ik... Helaas niemand blij kunnen maken met een vliegtuig maar volgende keer pech weer een kans!
Heb een fijn weekend en ik hou jullie op de hoogte !
Groetjes mariek en schoapke, bedankt voor je support...
Laatst gewijzigd door mariek op vr apr 08, 2005 11:02 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
niet elke verstopping is het zelfde peet 

R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;