Kom net bij de aapeekaaboer vandaan...........CO te hoog!!
Nu wil het toeval dat ik niet zo`n apparaat heb om dit fatsoenlijk af te stellen.
Iemand tips/ervaring ?
Welke schroef moet ik hebben, gewoon lager draaien, of wat ?
loek
CO afstellen
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- Bruutmans
- Berichten: 1003
- Lid geworden op: do mei 20, 2004 2:00 am
- Locatie: Beak blif Beak
- Contacteer:
Gewoon een garage ingaan en ff vragen,heb ik ook gedaan.
Die vent vond het zo leuk dattie me nog een lesje gaf in co-afstellen.
Heeft het samen met me gedaan voor nop!!
Jahaa er bestaan nog aardige gasten die dat gewoon doen.
Is eigenlijk ook maar iets van 5 minuten werk.
Ren es binnen ergens op "aan de fremme" bij jou daar.
Lukt vast wel hoor.
Die vent vond het zo leuk dattie me nog een lesje gaf in co-afstellen.
Heeft het samen met me gedaan voor nop!!
Jahaa er bestaan nog aardige gasten die dat gewoon doen.
Is eigenlijk ook maar iets van 5 minuten werk.
Ren es binnen ergens op "aan de fremme" bij jou daar.
Lukt vast wel hoor.
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Ga aan de bestuurderskant van je auto staan ,kijk naar de carb.,zoek het schroefje (met veer) beetje links aanhouden,draai hem dicht,rechtsom.
Onthou hoeveel slagen je hem dichtgedraaid heb,zoveel moet ie na de apk ook weer open.Klusje geklaard!
Mijn apk mannen hebben de mijne ook een keer opgemeten(co) en
(ze hebben humor) toen riep hij: allemaal plat op de grond!die kast gaat ontploffen!!!!
Goedgekeurd!
Onthou hoeveel slagen je hem dichtgedraaid heb,zoveel moet ie na de apk ook weer open.Klusje geklaard!
Mijn apk mannen hebben de mijne ook een keer opgemeten(co) en
(ze hebben humor) toen riep hij: allemaal plat op de grond!die kast gaat ontploffen!!!!

Goedgekeurd!
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
Zo is dat voor een 1108 motor, GTL dus. Ik meen me te herinneren dat jij een 845 hebt en daar gaat het anders bijSuzanne schreef:Ga aan de bestuurderskant van je auto staan ,kijk naar de carb.,zoek het schroefje (met veer) beetje links aanhouden...
Aan de voet van de carb zit aan de voorkant een klein gaatje. Daarin met een fittingschroevendraaiertje en dan kun je het schroefje indraaien. Met lopende motor, beetje langzaam (<600 toeren) stationair laten pruttelen, dan hoor je wel als je m te ver indraait dat ie minder lekker gaat lopen, dan ietsje terug, net zo lang heen en weer tot je het fijnste plekje hebt.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"