contact slot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
contact slot
Hoi ik ben Tim en sinds vandaag trotse eigenaar van een 84 gtl.
ik heb alleen bij de koop geen originele sleutel gekregen omdat deze kwijt waren. nu is de kopie die ik kreeg zo slecht dat het me een half uur kost eer ik hem kan omdraaien in het contact. heeft iemand een nieuwe liggen die ik kan overnemen? en is het moeilijk om tot die tijd deze eruit te halen en te "hotwiren" (of hoe je dat ook spelt)
mvg Tim
ik heb alleen bij de koop geen originele sleutel gekregen omdat deze kwijt waren. nu is de kopie die ik kreeg zo slecht dat het me een half uur kost eer ik hem kan omdraaien in het contact. heeft iemand een nieuwe liggen die ik kan overnemen? en is het moeilijk om tot die tijd deze eruit te halen en te "hotwiren" (of hoe je dat ook spelt)
mvg Tim
aanvulling
ik bedoelde natuurlijk een nieuw contact slot.. (en nou ja nieuw...)
En met overnemen bedoelde ik kopen....
nogmaals vriendelijke groet, Tim
En met overnemen bedoelde ik kopen....
nogmaals vriendelijke groet, Tim
-
oi
ik had nog 1tje maar die zit nu op mijn compjuter

http://users.edpnet.be/lens/buismod.htm
Dus pech, maar dit moet toch makkelijk te verkrijgen zijn! (nieuw i mean)
Greetz
ik had nog 1tje maar die zit nu op mijn compjuter
http://users.edpnet.be/lens/buismod.htm
Dus pech, maar dit moet toch makkelijk te verkrijgen zijn! (nieuw i mean)
Greetz
-
- Bruutmans
- Contacteer:
Ik hoop i.i.g geen resetknop,mwuahaha.
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
- Rodeo-6
- Contacteer:
In je slot zitten messing stiftjes, die verslijten, net als je sleutel,
beiden zijn te herstellen.
Het contactslot is een universeel frans slot, d.w.z. dat je ook iets uit een peug kunt halen of een andere reno, wel moet je dan het stuurslot gedeelte over zetten. (Dit lukt niet altijd)
Spuit er eerst eens wat wd40 in en probeer nog een keer.
Of anders op de autosloop.
beiden zijn te herstellen.
Het contactslot is een universeel frans slot, d.w.z. dat je ook iets uit een peug kunt halen of een andere reno, wel moet je dan het stuurslot gedeelte over zetten. (Dit lukt niet altijd)
Spuit er eerst eens wat wd40 in en probeer nog een keer.
Of anders op de autosloop.
bedankt voor de tip Bassie, het inspuiten in combinatie met het bij schuren van mijn sleutel en een tik met een bolhamertje heeft ervoor gezorgd dat het (al nog wel wat moeizaam) ik de auto gestart krijg.
Ga nog wel opzoek naar een andere, maar het heeft nu geen super haast meer. Ik rij! nu nog een rot rechter- achter en binnenscherm vervangen en een nieuwe antene rubber (lekkage) en hij is weer als nieuw.
Ga nog wel opzoek naar een andere, maar het heeft nu geen super haast meer. Ik rij! nu nog een rot rechter- achter en binnenscherm vervangen en een nieuwe antene rubber (lekkage) en hij is weer als nieuw.
-
- Bruutmans
- Contacteer:
Ik bedoelde op je auto ravel,hahaha.
Maar goed om nog even terug te komen op het contactslot.
Grafiet wil ook nog wel eens werken.
Kan je het nergens vinden pak dan een potlood en schraap met een schilmesje de punt af tot je een redelijk hoopje bijelkaar hebt,frot dat dan op een of andere wijze in je contactslot,werkt erg goed!!
Er is zelfs een soort van spuitolie verkrijgbaar op grafietbasis als ik me niet vergis.
Suc4 ermee
Maar goed om nog even terug te komen op het contactslot.
Grafiet wil ook nog wel eens werken.
Kan je het nergens vinden pak dan een potlood en schraap met een schilmesje de punt af tot je een redelijk hoopje bijelkaar hebt,frot dat dan op een of andere wijze in je contactslot,werkt erg goed!!
Er is zelfs een soort van spuitolie verkrijgbaar op grafietbasis als ik me niet vergis.
Suc4 ermee
ik ben voor haar gevallen midden op straat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Goeie Tips, maar het ging er niet om dat er geen contact is, want als ik de sleutel omgedraait krijg dan start hij meteen, maar het ging om een slechte (kopie) sleutel (ik heb de originele niet) en kreeg de sleutel niet omgedraait in het contact. maar ga het zeker onthouden. Goed forum trouwens. veel reactie in korte tijd en een hoop handige info door het lezen van andere forums. toch maar lid worden denk ik
(de sticker zit toch al op de auto, vorige eigenaar denk ik)
(de sticker zit toch al op de auto, vorige eigenaar denk ik)
Bij 'hotwiren' heb je trouwens nogal last van je stuurslot, tenzij je het slot er uit haalt natuurlijk. Ik zou m trouwens wel vervangen in jouw geval. Voor je het weet sta je 200km van je woonplaats met een auto die je niet meer kunt starten... heel vervelend!
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Nulla tenaci invia est via!