verlichting aanhanger

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Leuverink
Berichten: 177
Lid geworden op: do dec 27, 2001 2:00 am
Locatie: Gaanderen

Bericht: # 5214Bericht Leuverink »

ik heb inmiddels de trekhaak eronder, maar die stekkerdoos voor de aanhanger moet nog.
Waar haal ik de stroom (remlicht,knipperlicht,e.d.) vandaan voor deze stekkerdoos? Moet ik die ergens aftappen, zoja, dan krijg je wel erg veel draadjes, of kan ik hem ook ergens bij het stuur vandaan halen en dan doortrekken naar achteren,
Gebruikersavatar
Goof
Berichten: 1782
Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206

Bericht: # 5220Bericht Goof »

Normaal gezien tap je de verlichting voor je stopcontact op je trekhaak af bij de achterlichten. Heb het schema zo niet bij de hand, maar kijk vanavond wel ff voor je, der staan namelijk in die doos nummers die weer corresponderen met bepaalde draden. Dus gewoon een aftakking maken aan je bestaande kabelboom in het achterlichtje, door de kabelthule naar buiten trekken en door het spatbord onder de auto naar je trekhaak. Maak de draden wel goed vast met tieraps en zorg dat ze nergens achter kunnen blijven haken of te heet komen te liggen, je begrijpt wel waarom. :smile:
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Robinr4f6
Berichten: 3
Lid geworden op: do mar 14, 2002 2:00 am
Locatie: Groningen

Bericht: # 5225Bericht Robinr4f6 »

Tja, dan wordt het viertje een vuurtje. Heb je wel even licht aan de achterzijde.
Als het maar in r4fout is..
Gebruikersavatar
Jan-Geert
Berichten: 993
Lid geworden op: za mar 16, 2002 2:00 am
Locatie: Waskemeer
Contacteer:

Bericht: # 5234Bericht Jan-Geert »

:smile:
Plaats reactie