Pagina 1 van 2
Uibreken..
Geplaatst: do okt 07, 2004 10:12 pm
door Supersuus
Deze R4 breekt zo snel uit in de bochten , iemand de gouden tip?

Geplaatst: do okt 07, 2004 10:12 pm
door Supersuus
Geplaatst: do okt 07, 2004 10:36 pm
door Rodeo-6
Je achteras zit er scheef onder, dus uitlijnen.
en als dat wel in orde blijkt te zijn ligt er ergens een rubber uit.
Effe checke dus.
"wat is dat, uitlijnen ?"
de wielen opmeten t.o.v. je chassis.
Geplaatst: vr okt 08, 2004 8:55 am
door brecht
Neem die banden mee naar Ter Apel!
Met zulke slicks eronder trek je net weer wat harder weg!

Geplaatst: vr okt 08, 2004 9:06 am
door Ron
Dat viertje is levensgevaarlijk. Heb je nooit lichtseinen van anderen gehad, of dacht je dat iedereen je vrolijk begroette?
Geplaatst: vr okt 08, 2004 12:12 pm
door Supersuus
Vergeet erbij te vertellen dat de eigenaar 9 van de 10 keer op de handrem de bochten neemt.
Deze tweedehandsbanden zijn hier 3 maanden oud.

Geplaatst: vr okt 08, 2004 1:51 pm
door Folkert
Suzanne schreef:Vergeet erbij te vertellen dat de eigenaar 9 van de 10 keer op de handrem de bochten neemt.
Deze tweedehandsbanden zijn hier 3 maanden oud.

GOOOOEEEED. Wat een pret! Helemaal leuk!
Ik laat mn auto altijd uitbreken door veel te hard de bocht in te duiken en dan van het gas af te gaan.... Ook leuk!
Geplaatst: vr okt 08, 2004 3:38 pm
door Ron
Aha, handrem. Als het een viertje is met de handrem op de achterwielen is er het volgende gebeurd : tegen een stoeprand geschoven met de achterkant.
Ik had een vijfje met precies hetzelfde verschijnsel.
Geplaatst: vr okt 08, 2004 5:44 pm
door an3s
Ron... Er is nix mis met die 4. Alleen met de rijstijl van de bestuurder

Geplaatst: vr okt 08, 2004 6:14 pm
door jbeekmann
In de bocht A1>>A27 kan ik m'n GTLletje heel mooi in een vierwieldrift zetten. Bandenspanning wekenlang lopen varieren totdat hij netjes over alle vier de wieltjes ging. Was wel in de winter; met koud wegdek lukt dat wat beter. (half jaar stage gelopen bij Spyker>Zeewolde. Vanaf Bussum een mooi ritje)
Geplaatst: vr okt 08, 2004 7:55 pm
door Alpine-Ad
toen ik vroeger nog wel eens op slechte banden reed kon ik met mijn viertje met 60 per uur de langgerekte bocht van een klaverblad nemen, harder voelde niet lekker; toen ik er nieuwe Michelins onder had gezet (toen nog gewoon 135x13!) kon ik met dezelfde auto met 90 per uur door diezelfde bocht zonder een centje pijn.
weet je overigens dat banden met minder dan 3 millimeter profiel bij regenweer boven 80 km/u domweg gevaarlijk weinig grip hebben?
ik bezuinig nooit meer op banden.
Geplaatst: vr okt 08, 2004 8:13 pm
door Bruutmans
Wist je dan ook dat je in nederland mag rondrijden met "slicks" op je vr8wagen?!

Zolang er de staal niet uitkomt mag het.
Geplaatst: vr okt 08, 2004 8:17 pm
door jbeekmann
ik dacht dat dat alleen op de niet-aangedreven wielen was?
Geplaatst: ma okt 11, 2004 11:50 am
door Folkert
jbeekmann schreef:half jaar stage gelopen bij Spyker>Zeewolde
GAAAFFF!
Geplaatst: ma okt 11, 2004 11:52 am
door Folkert
Brutus schreef:Wist je dan ook dat je in nederland mag rondrijden met "slicks" op je vr8wagen?!

Zolang er de staal niet uitkomt mag het.
Ja. En? Maakt dat nou uit. Een vrachtwagenband heeft alleen maar profiel omdat de band anders te heet wordt van het vele vervormen.
Een vrachtwagen heeft wegens zijn exorbitante gewicht GEEN last van aquaplanning.