hopen of verkopen
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
hopen of verkopen
Gister een R4 gtl op de kop kunnen tikken, vandaag direct naar r4club.nl.
Een mos groene letterlijk maar het ergste is inmiddels af en hij bleef groen!!!!!!!. Beetje roest hier en daar, maar eerste indruk is best aardig de accu is dood en waarschijnlijk zit de startmoter vast heeft iemand daar ervaring mee ik zoek nog een voorstoel ,natuurlijk voor weinig
Een mos groene letterlijk maar het ergste is inmiddels af en hij bleef groen!!!!!!!. Beetje roest hier en daar, maar eerste indruk is best aardig de accu is dood en waarschijnlijk zit de startmoter vast heeft iemand daar ervaring mee ik zoek nog een voorstoel ,natuurlijk voor weinig
verkopen of hopen ???????????
-
Ik heb een voorstoel, twee zelfs. Voor heel weinig, stelt dan ook heel weinig voor. ze staan in de weg en mogen gratis opgehaald worden in Den Haag, ik weet niet waar zweelo ligt maar het klinkt niet in de buurt.
Bedoel je trouwens dat je het mos er niet af krijgt, of dat je auto mosgroen is...
truuk van dageraad met de startmotor is bekend en werkt meeestal wel. Mocht het niet helpen: een startmotor is zo verwisseld!
en gefeliciteerd met de aankoop natuurlijk
Bedoel je trouwens dat je het mos er niet af krijgt, of dat je auto mosgroen is...
truuk van dageraad met de startmotor is bekend en werkt meeestal wel. Mocht het niet helpen: een startmotor is zo verwisseld!
en gefeliciteerd met de aankoop natuurlijk
-
Startmotor vervangen bij een 850 heb ik geen ervaring mee, en aangezien Brecht dat gaat doen als die van mijn auto kapot is...
Bij m'n vroegere GTL'letje vond ik 't bepaald niet zo gemakkelijk. Duurde wel even een uurtje voordat 'ie eruit lag, en dat vooral dankzij de hulp van Wim. Misschien dat er een handigheidje is die ik nooit ontdekt heb, maar bij de 1.100 cc moet toch het spruitstuk losgehaald worden om er een beetje bij te kunnen? Met kans op bevestigingen die afbreken en dergelijke... En dan die derde bout van de startmotor zelf nog. Fijn klusje, hoor!

Bij m'n vroegere GTL'letje vond ik 't bepaald niet zo gemakkelijk. Duurde wel even een uurtje voordat 'ie eruit lag, en dat vooral dankzij de hulp van Wim. Misschien dat er een handigheidje is die ik nooit ontdekt heb, maar bij de 1.100 cc moet toch het spruitstuk losgehaald worden om er een beetje bij te kunnen? Met kans op bevestigingen die afbreken en dergelijke... En dan die derde bout van de startmotor zelf nog. Fijn klusje, hoor!
4 + 5 = 

vorige wek nog metr Jasper in hooguit twee uurtjes een startmotor vervangen. Het kost even wat moeite lenigheid behendigheid en rare koppelstukjes aan de ratel, maar echt gekke dingen hebben we niet moeten doen. Alleen nadat alles los was ook de stuurstang losgehaald om de startmotor er ook echt uit te krijgen.
Maar misschien was JAspers startmotor wel uitzonderlijkmakkelijk of zo...
Maar misschien was JAspers startmotor wel uitzonderlijkmakkelijk of zo...
-
-
Nee hoor, alleen het beugeltje waar de koppelingskabel aan zit en dat half rond beugeltje dat naar het blok gaat.IgoR4 schreef:................ Misschien dat er een handigheidje is die ik nooit ontdekt heb, maar bij de 1.100 cc moet toch het spruitstuk losgehaald worden om er een beetje bij te kunnen?
Beetje echt gereedschap en het lukt prima. Valt allemaal best mee. Tis natuurlijk makkelijker om het spruitstuk los te maken, nog gemakkelijker is het hele motorblok eruit pakken, maar beide is niet nodig. Das goed als je van extra en onnodig sleutelen houdt.Met kans op bevestigingen die afbreken en dergelijke... En dan die derde bout van de startmotor zelf nog. Fijn klusje, hoor!
alleen de motorsteunbeugel. Koppelingskabelsteun kan blijven zitten. Totaal vijf x ratelen en je hebt m (drie van de startmotor, twee van die steun) Ohja, en natuurlijk even de koppelingskabel eruit.Nee hoor, alleen het beugeltje waar de koppelingskabel aan zit en dat half rond beugeltje dat naar het blok gaat.
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Nulla tenaci invia est via!
-
Ja, je hebt gelijk, maar ik had de motor niet gekanteld plus een startmotor van de R5 erin gezet; die is iets dikker dan is het fijn dat de koppelingsbeugel er wel af is. Maar idd, het kan nét zonder die te verwijderen.
Trouwens, zit dat halfronde beugeltje niet met hetzelfde boutje vast als de steun van de koppelingskabel?
Trouwens, zit dat halfronde beugeltje niet met hetzelfde boutje vast als de steun van de koppelingskabel?
Laatst gewijzigd door R4F6GTX Automaat op za sep 25, 2004 9:51 am, 2 keer totaal gewijzigd.