Daklijsten

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Leo
Berichten: 64
Lid geworden op: zo apr 14, 2002 2:00 am
Locatie: Doorn

Bericht: # 4297Bericht Leo »

Ik heb het hele deurrubberverhaal eens doorgekeken en ineens ik vroeg mij af of iemand een goede tip heeft voor de daklijsten (die "chroom"-kunststof strip die op de gootjes zit).
De club heeft geloof ik komplete setjes maar is dat soort spul niet ergens goedkoop per meter verkrijgbaar?
Gebruikersavatar
Jan-Geert
Berichten: 993
Lid geworden op: za mar 16, 2002 2:00 am
Locatie: Waskemeer
Contacteer:

Bericht: # 4301Bericht Jan-Geert »

geen idee . op de sloop is ook geen optie want als je ze eraf haalt breken ze in 2en
Gebruikersavatar
Goof
Berichten: 1782
Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206

Bericht: # 4315Bericht Goof »

ik heb het gewoon bij de automaterialenzaak gehaald (V&V) en het kostte geloof ik iets van € 6 per meter en je hebt geloof ik ongeveer 5.5 meter nodig. Al met al niet echt goedkoop, maar wel mooi. Wat kosten trouwens die setjes van het magazijn?
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
parisienne4

Bericht: # 4331Bericht parisienne4 »

Bij het magazijn en bij Harry Velthuis kostten ze altijd een tientje de meter.
Gebruikersavatar
Jan-Geert
Berichten: 993
Lid geworden op: za mar 16, 2002 2:00 am
Locatie: Waskemeer
Contacteer:

Bericht: # 4333Bericht Jan-Geert »

oei das nog goedkoper :smile:
Leo
Berichten: 64
Lid geworden op: zo apr 14, 2002 2:00 am
Locatie: Doorn

Bericht: # 4339Bericht Leo »

Ik weet niet wat ze bij de club kosten. Heb het dacht ik eens op een lijst voorbij zien komen.
Op deze site zie ik geen mailbox voor het magazijn toch? Zou misschien een idee zijn.

Automaterialenhandel V&V... Waar staat dat voor.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Leo op 2002-04-14 21:44 ]</font>
Gebruikersavatar
Jan-Geert
Berichten: 993
Lid geworden op: za mar 16, 2002 2:00 am
Locatie: Waskemeer
Contacteer:

Bericht: # 4340Bericht Jan-Geert »

visser & Visser
Viespeuk & Vreetzak??

nee heb geen idee
Gebruikersavatar
Goof
Berichten: 1782
Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206

Bericht: # 4341Bericht Goof »

weet het niet, maar ze zitten volgens mij alleen in zuid oost brabant en het is de enige fatsoenlijke automaterialenzaak in Budel
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 4345Bericht Ron »

Vorig jaar bij de lokale autospullenboer : vijf gulden de meter. Het zal nu ongetwijfeld in euro's afgerekend moeten worden maar de prijs zal navenant zijn.
Zweko in Maassluis.
Leo
Berichten: 64
Lid geworden op: zo apr 14, 2002 2:00 am
Locatie: Doorn

Bericht: # 4438Bericht Leo »

Nou, ik moet gewoon maar eens met een stuk lijst de boer op dus, er zitten nu nog wel wat stukken op maar mooi is anders
Vorige week bij Ruud Wind geweest voor APK etc. Hij vond dat ik hem(haar) maar eens moest poetsen en in de was zetten :evil:. Dan gaan ineens ook de diverse deuken, roestige bumper, loshangende achterkleprubbers én dus die daklijsten erg opvallen. Ik laat wel weten wat ze nou kosten (kan even duren).
Leo
Berichten: 64
Lid geworden op: zo apr 14, 2002 2:00 am
Locatie: Doorn

Bericht: # 4966Bericht Leo »

Ben zo een paar adressen rond Utrecht afgeweest en heb het nu gevonden (Hier in Doorn dus, laatste plaats om te zoeken). Voor 2 euro/meter. Het was nog een oude voorraad van hem, ik heb wat korting gekregen.
Voor de liefhebbers: Hij heeft denk ik nog wel genoeg voor nog een 4tje maar hij was niet van plan nieuw te bestellen.
Hij zit midden op het plein in Doorn.
Gast

Bericht: # 5131Bericht Gast »

Als je voorzichtig bent kun je van de sloop prima die daklijsten halen hoor! Het is mij tot 2x toe zonder scheuren en breken gelukt.
El Zwanos
Berichten: 27
Lid geworden op: ma jan 07, 2002 2:00 am
Locatie: Oudwoude

Bericht: # 5176Bericht El Zwanos »

Ik heb in de loop van de jaren div. onderdelen bij een gesprokkeld. Zo ook een ton vol met dakstrippen. Of er ook voor de R4 bij zit weet ik niet, zover heb ik de ton nog niet bekeken, ehh de inhoud dan wel te verstaan. Zal ik eens gaan doen. Mocht er een overvloed van R4 tegenkomen, hoor of lees je het wel in dit forum
Renault freak 4 ever!
Plaats reactie