Torsieophanging achter

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Tecnolame
Berichten: 22
Lid geworden op: ma jul 05, 2004 2:00 am
Locatie: Leeuwarden

Bericht: # 40345Bericht Tecnolame »

Wat jammer is hij toch nog verrot, wie heeft er ervaring met de rotte balken waar de torsie vast zit aan de achterkant. wat moet er af om er bij te kunnen?? heb een r4f6 waarvan beide balken wel opgeknapt moeten worden wat is de beste manier om dit probleem op te lossen????
Gebruikersavatar
Bruutmans
Berichten: 1003
Lid geworden op: do mei 20, 2004 2:00 am
Locatie: Beak blif Beak
Contacteer:

Bericht: # 40346Bericht Bruutmans »

Kijk es of je iets vind door de zoekfunctie hier te gebruiken dick,en anders ff w8-en meestal komen er genoeg reacties.
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 40354Bericht R4F6GTX Automaat »

Ja, hij is rot, en goed ook, maar wel te maken. Daarom had ik 'm in princiepe ook gekocht, maar de verkoper kon schijnbaar niet wachten en heeft 'm ook aan jou verkocht. Ik wil 'm wel lassen, maar dan moet ie weer hierheen komen.
Tecnolame
Berichten: 22
Lid geworden op: ma jul 05, 2004 2:00 am
Locatie: Leeuwarden

Bericht: # 40355Bericht Tecnolame »

Het lassen is geen probleem ik moet alleen weten wat je er allemaal af moet slopen en waar je dan op moet letten enzo, zit er bijvoorbeeld nodig spanning op de tosie assen???:roll:
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 40486Bericht R4F6GTX Automaat »

Eraf halen is niet moeilijk maar het erop krijgen is omdat er dus behoorlijk spanning op staat wel iets vervelender, maar er zijn manieren voor. Dat is elders uitvoerig beschreven door -ik meen- Da Goof, anders legt ie het nog wel een keer uit denk ik.
Het eraf halen kan als volgt: benzinetank eronderuit, schokbrekers los, remleiding los, 3 [aan elke kant] bouten los en de as pleurt er zo onderuit. O nee, ook nog dat ophangblok van de buitenzijnde as aan chassis, beide kanten... je ziet het wel.
Tecnolame
Berichten: 22
Lid geworden op: ma jul 05, 2004 2:00 am
Locatie: Leeuwarden

Bericht: # 40606Bericht Tecnolame »

Ja prima bedankt, ben inmiddels al aan het slopen gegaan en inderdaad de as ligd nu tussen de rotzooi die van het wegslijpen krijgt heb inmiddels ondekt dat de complete balk die in de grote dwarsbalk vast zit compleet weg is zal waarschijnlijk de hele balk moeten vervangen ach ja dat moet te doen zijn!! verder zit er niet veel roest aan de auto allen nog wat plekjes aan de langs balken zijn er bij het motorgedeelte ook plekken die ik even moet checken op rotte plekken?????
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 40619Bericht R4F6GTX Automaat »

Normaal gesproken wel maar bij die van jou is het goed. Alleen de rechterkriksteun. Misschien onder de wagen nog een beetje hier en daar...
Plaats reactie