bonken
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- Bruutmans
- Contacteer:
Een oplossing is door misschien eens terug te bonken?!hihihihi.
Oude pc die opstart,met andere woorden een soort geluid van een lager dat in het zand heeft gelegen,"krassend" geluid misschien?
Of is het echt doek doek doek?
Als je een bocht neemt is het dan meer?
Oude pc die opstart,met andere woorden een soort geluid van een lager dat in het zand heeft gelegen,"krassend" geluid misschien?
Of is het echt doek doek doek?
Als je een bocht neemt is het dan meer?
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
(Van Paul geleerd:) Je zet er een hele grote tang op (onder de kogel, en bovenop de draagarm), en je probeert de kogel in te knijpen. Lukt dit en beweegt het zaakje nogal een eind dan is het de kogel.Op 2004-05-25 10:21, schreef brecht:
hoe check ik of de fuseekogel versleten is?
Maar gebonk zou ook wel de as kunnen zijn denk ik...
Moaske's web-log
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas...
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas...

Als je het al eens eerdergedaan hebt en je hebt een trekker, dan is het binnen een half uur gepiept (de onderste fusse dan, bovenste duurt iets langer. Kan iki je wel bij helpen als we weer eens samen in Woerden zijn (R heeft een trekker)
--Wijlen Rode F6 Combi '86, witte CB 550F '78 en een pipo F6 natte kranten @#*! wagen in de lease---
-
Goed onthouden Moaske, maar dit geld alleen voor de bovenste fuseekogel. De onderste moet je de wagen voor opkrikken, en wel onder de draagarm, dus niet het chassis of bodem. De druk moet van de kogel af zijn. Dan met een hele grote schroevendraaier of breekijzer of zoiets tussen de kogel en aandrijfas wieberen om te zien of er beweging in zit.
Jouw probleem Brecht lijkt me meer de aandrijfas.
Jouw probleem Brecht lijkt me meer de aandrijfas.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
-
Als je het al eerder gedaan hebt en je hebt géén trekker maar wel een flinke hamer, dan is het binnen 20 minuten gepiept...Op 2004-05-25 10:29, schreef Bauke:
Als je het al eens eerdergedaan hebt en je hebt een trekker, dan is het binnen een half uur gepiept

"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
- Rodeo-6
- Contacteer:
Aandrijf as of wiellager....Op 2004-05-25 08:58, schreef brecht:
mijn rechtervoorwiel " bonkt" (vanachter het stuur denk ik het in ieder geval daar vandaan te horen komen)
geluid lijkt een beetje op dat van een te oude computer die opstart, maar dan trage en zwaarder, dus eigenlijk ook niet.
is dit het lager? (ik voel wel iets speling)
Doe de test
>> Doe mij maar een DAF <<
- Rodeo-6
- Contacteer:
Wielagertje is otootje opkrikken en voelen of je wiel speling heeft, a la kompas n/zOp 2004-05-25 16:18, schreef jbeekmann:
Wanneer hoor/voel je het? Bij optrekken/afremmen op de motor? Drempels? Putdeksels? Remmen? Plots gas los / plots gas?
bewegen en w/o bewegen.
(buitenkant van de band beetpakken)
Aandrijfas is otootje laten zakken en eronder duiken, hand om de as slaan en wederom voelen of er speling is, door deze te bewegen.
In heemstede is strakjes een R4-clup-forum
sleuteldag, meldt je aan en kom langs.
BMW R-serie
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Rodeo-Six op 2004-05-25 23:26 ]</font>