ik ben nieuw en heb een vraag....

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
martijnemmerik

Bericht: # 34180Bericht martijnemmerik »

Hoi, ik ben martijn, 18 jaar en misschien binnenkort eigenaar van een Renault 4.
Ik weet een uit Frankrijk geïmporteerde R4 uit '83 te staan (nog op Frans kenteken) die in een goede staat verkeerd op de kokerbalken na... Mijn vader heeft vroeger altijd R4 gereden en ik vind het een super mooie auto dus vandaar mijn interesse in deze auto. Maar ik was gebleven bij de kokerbalken. Wat zijn de opties? Overzetkokers of geheel nieuwe? En ik beschik zelf niet over een lasruimte dus ik moet het laten doen bij iemand en weten jullie misschien wat dat ongeveer kost?
Alvast bedankt!
Misschien binnenkort eigenaar van een R4 uit '83!!!!!
jbeekmann

Bericht: # 34182Bericht jbeekmann »

Als ik een 4 uit Frankrijk haal, dan zou ik dat doen omdat het daar lekker warm is en dat er daarom niet zoveel roest op zit. Echter in jouw geval gaat dat voordeel niet op. Waarom haal je hem dan uit Frankrijk? Viertjes met roestproblemen aan de kokerbalken vind je hier ook, vaak voor weggooiprijzen. Daar hoef je de moeite van het invoeren (en alle daarbijbehorende kosten) niet voor te nemen...
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
martijnemmerik

Bericht: # 34184Bericht martijnemmerik »

Nou, ik heb hem daar niet gehaald. De auto is van een liefhebber van Kevers en hij heeft deze auto te koop staan. Hij is overigens heel mooi. Wielkasten zijn keihard, zit niet eens tectyl op ofzo. Ook het interieur en het koetswerk ziet er perfect uit.
Misschien binnenkort eigenaar van een R4 uit '83!!!!!
Bauke

Bericht: # 34202Bericht Bauke »

klinkt als een auto die je in topconditie wil krijgen, en dan wordt het toch flink geld uitgeven als je zelf niet last. Andere optie is voor een auto met schoonheiddsfoutjes, maar ook met goede bodem gaan. Ik weet niet hoeveel geld je op je 18e bij elkaar gespaard hebt...

andere optie: koop die wagen, zet hem in een schuur. koop een andere waarop "je het leert" en knap daarna de mooie op. :???:: alles kan.
--Wijlen Rode F6 Combi '86, witte CB 550F '78 en een pipo F6 natte kranten @#*! wagen in de lease---
R4F6GTX Automaat

Bericht: # 34204Bericht R4F6GTX Automaat »

Beetje laswerk is niet duur, da's juist leuk...

Dankbaar werk; van een afgekeurd R4tje iets maken dat weer jaren mee kan....
of zoiets Afbeelding

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: R4F6GTX Automaat op 2004-03-21 10:48 ]</font>
Plaats reactie