Na een jaar hebben stilgestaan, binnen, zou ik vandaag met mijn F6 naar buiten.
Een proefrit maken na een paar maand knutselen, de gebruikelijke gaten e.d.
Toen ik een jaar geleden de F6 naar binnen reed werkte de koppeling goed. Als je het pendaal intrap voelt het ook goed aan.
Vergelijk dit met de F6 waar ik nu nog in rijd.Heb geprobeerd met in de eerste versnelling en de koppeling in te starten om het zo los te krijgen. De startmotor trekt dit niet.
Wat nu, moet de bak er uit om het zaakje los te bikken ...of heeft iemand een andere oplossing?
Koppeling zet vast !!!
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
De koppeling is los!!!
Ben zo te werk gegaan. kopp-pendaal ingedrukt houden. Dan door het gat,waar je de onstekings merkteken zit, een lange bandenlepel steken en de drukplaat naar voren aandrukken door de lepel naar achteren te halen. Als dan de drukplaat vrij is van de koppelingsplaat dan met een grote schroevendraaier de plaat los tikken van het vliegwiel.Dit vind ik een veiliger
manier van werken dan zo de weg op te gaan. Spaart zo ook je aandrijfassen .ed. Heb zonet even een stukje gereden, ging goed. Donderdag voor de APK...
Bedankt voor de reakties.
Ben zo te werk gegaan. kopp-pendaal ingedrukt houden. Dan door het gat,waar je de onstekings merkteken zit, een lange bandenlepel steken en de drukplaat naar voren aandrukken door de lepel naar achteren te halen. Als dan de drukplaat vrij is van de koppelingsplaat dan met een grote schroevendraaier de plaat los tikken van het vliegwiel.Dit vind ik een veiliger
manier van werken dan zo de weg op te gaan. Spaart zo ook je aandrijfassen .ed. Heb zonet even een stukje gereden, ging goed. Donderdag voor de APK...
Bedankt voor de reakties.
blije vier rijder