Wie kan mij helpen...?
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
wat is dat nou voor flauwekul.
je bent toch niet te lui om even door je knieen te gaan om de onderkant en de balken te bekijken.
Alles is te reparen, maar als je dan toch de keuze hebt om te kijken en vervolgens niet te kopen omdat de bodem er maar half meer is.
Je moet toch weten wat je koopt voor welk geld.
Als iemand mij een R4 voor 1500 euro probeert te verkopen, dan wil ik toch graag even weten hoe het zit met de technische gesteldheid van die wagen. Anders kun je evengoed een sloopmodel kopen voor 50 euro:

maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten.....
je bent toch niet te lui om even door je knieen te gaan om de onderkant en de balken te bekijken.
Alles is te reparen, maar als je dan toch de keuze hebt om te kijken en vervolgens niet te kopen omdat de bodem er maar half meer is.
Je moet toch weten wat je koopt voor welk geld.
Als iemand mij een R4 voor 1500 euro probeert te verkopen, dan wil ik toch graag even weten hoe het zit met de technische gesteldheid van die wagen. Anders kun je evengoed een sloopmodel kopen voor 50 euro:

maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten.....
die verfrommelde vier staat trouwens op de marktplaats site voor 50 euro...:
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... oek=schade
sorry voor het schokkende beeld
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Tom op 2004-01-21 19:53 ]</font>
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... oek=schade
sorry voor het schokkende beeld
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Tom op 2004-01-21 19:53 ]</font>
Leuk ding.
Hij is boven z'n frontale laterale chassisbalken geraakt dus waarschijnlijk istie niet krom. Maximaal andere schermen, motorkap en radiateur. Binnenschermen kunnen teruggebogen worden (desnoods de schermen en de kap ook).
Ik zie rood onder z'n spatbord tegen het schutbord. Dus of nooit tectyl gehad (da's niet mooi), of hij is ooit overgespoten en is dit misschien minimaal zijn tweede aanrijding. Alleen de velgjes vind ik het overwegen al waard. Hebben.
En zie ik scharniertjes bij de deuren?
Die motorkap heeft denkelijk wel de lak onder de voorruit gemold, maar da's vers.
Hij is boven z'n frontale laterale chassisbalken geraakt dus waarschijnlijk istie niet krom. Maximaal andere schermen, motorkap en radiateur. Binnenschermen kunnen teruggebogen worden (desnoods de schermen en de kap ook).
Ik zie rood onder z'n spatbord tegen het schutbord. Dus of nooit tectyl gehad (da's niet mooi), of hij is ooit overgespoten en is dit misschien minimaal zijn tweede aanrijding. Alleen de velgjes vind ik het overwegen al waard. Hebben.
En zie ik scharniertjes bij de deuren?
Die motorkap heeft denkelijk wel de lak onder de voorruit gemold, maar da's vers.
[off-topic]
eigenlijk moeten we dit hele verhaal van die verfrommelde vier ook tussen de 'off-topic' haakjes([]) zetten want de 'auteur' wilde alleen maar tips over waar je op moet letten bij de aanschaf van een R4....
[/off-topic]
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Tom op 2004-01-21 23:30 ]</font>
eigenlijk moeten we dit hele verhaal van die verfrommelde vier ook tussen de 'off-topic' haakjes([]) zetten want de 'auteur' wilde alleen maar tips over waar je op moet letten bij de aanschaf van een R4....
[/off-topic]
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Tom op 2004-01-21 23:30 ]</font>
Klopt, er moet zoals reeds eerder gemeld, in het linkerframe van onze homepage, een link komen naar een pagina met aankooptips.
Het best nog met een plaatje om bodemlocaties te verduidelijken.
Het is een veelgestelde vraag, welke al meerdere malen is behandeld in andere topics. Of men het vindt met een search vraag ik me eigenlijk af.
Ik heb tijd zat voor zo'n pagina, maar weet niet heel veel van viertjes. Als ik een dolle bui heb ga ik gewoon wat fröbelen, tenzij iemand nu al zegt dattie wat heeft.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ron op 2004-01-21 23:51 ]</font>
Het best nog met een plaatje om bodemlocaties te verduidelijken.
Het is een veelgestelde vraag, welke al meerdere malen is behandeld in andere topics. Of men het vindt met een search vraag ik me eigenlijk af.
Ik heb tijd zat voor zo'n pagina, maar weet niet heel veel van viertjes. Als ik een dolle bui heb ga ik gewoon wat fröbelen, tenzij iemand nu al zegt dattie wat heeft.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ron op 2004-01-21 23:51 ]</font>
zie een schuifdak op die foto?? Zo ja: is die te koop door degene die deze kar gekocht heeft, zo ja, dan wil ik die hebben!!!!
mwitjens@yahoo.co.uk !!!
mwitjens@yahoo.co.uk !!!