Als we over een bobbel rijden klinkt een gebonk van onder de auto. Het lijkt of dit van recht onder de handrem komt. Als je de handrem heel licht aantrekt houdt het gebonk op. Iemand een goed idee van wat hier an de hand zou kunnen zijn?
Op 2003-11-04 10:11, schreef Emma:
Ja, tussen de stoelen inderdaad. Maar onder de auto kijk je toch tegen het plaatwerk aan? Dan zie je toch helemaal niks van die kabels?
Lijkt me stug. Die kabels moeten onder de auto doorlopen
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Ja, inderdaad, achter dus ja. Als de handrem los is kan ik die kabels een klein beetje bewegen. Maar kan dat echt dat gebonk veroorzaken? Het lijkt toch meer van recht onder de handrem te komen.
Zit je veerstang soms los? Nooit eerder van gehoord maar die zit daar wel. Kan me eigenlijk ook niet voorstellen hoe die los zou moeten zitten zonder dat ie door zijn vering zakt...... Misschien de uitlaat die tegen de bodem of het binnenscherm bonkt? Of een kapotte motor- of baksteun? Maar dan komt het geluid meer van voren. Of misschien is je schokbreker achter stuk en hoor je het wiel stuiteren...
Ik brainstorm zo maar ff wat het kan zijn....
Alles gelukt trouwens met de bak? Of zijn jullie nog bezig?
Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.
Is het niet dat de kabel niet goed op de wieldraagerm vastzit en dat ie daardoor met inveren de kabel richting de hendel drukt? Dan bonkt ie toch een beetje bij de hendel. Bij het aantrekken staat er genoeg spanning op om hem in model te houden? Dat klipje op de draagarm is van kunststof, breekt vaak af.
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Emma, ga naar de Fridaynightmeeting bij de Mac. Kan je hem gratis laten inspecteren door iedereen die daar is op komen dagen.
Het is dan wel donker helaas.