ik las in het clubblad dat er ergens in Friesland een sleuteldag is geweest. Komt er ook iets dergelijks in Utrecht e.o., en zo niet, zouden we dat niet moeten organiseren? (Wie heeft contacten met garage o.i.d.?)
Leek me erg nuttig en leerzaam (+ snufje verlicht eigenbelang ), zo'n sleuteldag.
Het is niet dat Friesland zo ver weg is: ik kom daar vandaan (Sneek) en ga zo nu en dan naar mijn ouders. Alleen: mijn R4 mag officieel niet op de weg, want is niet door APK-keuring
Dus ik zoek een plek waar ik er aan kan sleutelen.
Je kan best zonder APK de weg op hoor, de kans dat je gepakt wordt is minimaal. En als je een ongeluk veroorzaakt ben je gewoon verzekerd tenzij uit technisch onderzoek blijkt dat het ongeluk veroorzaakt is door een defect aan de auto.
Dus als je weet waarop ie niet door de APK komt kan je heel aardig inschatten of dat gevaar op gaat leveren. Van een gaatje in de bodem ga je echt niet de vangrail in.
Van afgescheurde wielophangingen wel
Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.
mij heb je niet horen zeggen dat het bij jullie niet gezellig is diana.. Het zou indd ook leuk zijn als er op verschillende plaatsen wat word gedaan maar dan moet je wel overal wat mensen hebben die het organiseren etc etc.
verkaatje is nu eigenlijk VIERkaatje....;pompidompidom tijgertje!!!!)
vraag is dus: zijn die mensen er die zoiets willen organiseren (ik wil wel, maar ken niemand van R4Club noch garages, deskundigen etc. - ik heb nog niet zo'n netwerk, weet je |-( )
Verder: mijn remleidingen moeten vervangen worden, ik weet alleen niet hoe erg het er mee gesteld is... (voor mijn gevoel doet alles het goed - was ook wel een tegenvaller)
Ik kon er in Friesland niet bijzijn, maar zou graag een keer naar een sleuteldag komen. Maakt niet uit waar in Nederland. Helaas beschik ook ik niet over een garage of kennissen waar we in dit opzicht wat aan hebben. Als er iets georganiseerd wordt is er na het succes van de sleuteldag in Friesland vast meer dan genoeg belangstelling!
je het proberen te organiseren zoals wij dat doen. een bevriende garage benaderen of in je vriendenkring rondgaan en kijken of daar mogelijkheden zijn. je zou ook natuurlijk de plaatselijke renaultdealer eens kunnen vragen of je daar een dag mag organiseren.
met een beetje wil en lef kom je erg ver. als je dat voor elkaar hebt neem dan contact op met het evenementenbestuur voor een bijdrage in de kosten en voila, je hebt een sleuteldag.