Officiele inzendingen mei 2025
Moderators: Bertje, R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Officiele inzendingen mei 2025
Hopelijk meer inzendingen dan vorige maand...
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd
Re: Officiele inzendingen mei 2025
Oranjerit Roosendaal 2025. Mooie rit langs de bevrijdingsmonumenten samen met de zoon in zijn Dodge WC52.

A310/4 VG - R12 TL - R5 EBS cabrio - R4 TL - R4 F6
Deze nog kort in mijn bezit geweest, maar rijdt nog steeds

- Rutger v Wilgenburg
Beste allen, hierbij mijn inzending voor mei.

Hallo allemaal!
Ik ben Rutger van Wilgenburg en trotse eigenaar van mijn Renault R4, genaamd Gilbert
.
Naast mijn liefde voor de R4 ben ik ook fotograaf, met een grote passie voor het vastleggen van deze prachtige wagentjes. Ik vind het geweldig om andere R4’tjes op beeld te zetten — elk exemplaar heeft zijn eigen karakter en charme!
Lijkt het je leuk om jouw R4 professioneel en met liefde voor detail te laten fotograferen? Laat dan vooral van je horen! Ik sta open voor leuke samenwerkingen en hoor graag van andere enthousiastelingen.
Mijn werk is te bekijken op Instagram via @my_renault_r4 neem vooral een kijkje!
Groeten,
Rutger

Hallo allemaal!
Ik ben Rutger van Wilgenburg en trotse eigenaar van mijn Renault R4, genaamd Gilbert
Naast mijn liefde voor de R4 ben ik ook fotograaf, met een grote passie voor het vastleggen van deze prachtige wagentjes. Ik vind het geweldig om andere R4’tjes op beeld te zetten — elk exemplaar heeft zijn eigen karakter en charme!
Lijkt het je leuk om jouw R4 professioneel en met liefde voor detail te laten fotograferen? Laat dan vooral van je horen! Ik sta open voor leuke samenwerkingen en hoor graag van andere enthousiastelingen.
Mijn werk is te bekijken op Instagram via @my_renault_r4 neem vooral een kijkje!
Groeten,
Rutger

En bedankt voor all tips
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn eerste foto hier op het R4-forum; ik zal mijn best doen om ook in volgende maanden een inzending te doen. Geen profi-foto's, maar gewoon met de telefoon. Deze is gemaakt op 'Heliport Eemshaven'. Eigenlijk verboden terrein, maar na vriendelijk vragen aan de piloot mocht ik vanwege de leuke auto wel even op het platform naast de helikopter staan.

Stemmen maar: viewtopic.php?t=21051
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd