Hallo,
Even voorstellen, Henk uit het pittoreske den Bosch, en sinds kort in het bezit van een spaanse R4 TL uit 1987.
Na 35 jaar in het bezit te zijn van mijn rijbewijs de eerste R4. Waarom pas nu? Toen ik 19 jaar was en slaagde wilde ik er al een, of een eend. Maar mijn ouders en mijn oudere broer die automonteur was raadden dit af; want daś niet veilig en ze roesten onder je kont weg. En braaf als ik was heb ik hier netjes naar geluisterd, en mocht ik wel in een Volvo 66 rijden met open dak als eerste autootje.
Ik heb dus verder altijd in brave onopvallende anonieme saaie tweedehands autoś rondgereden. En nu dacht ik: ik heb het geld, ik wil er een, dus koop ik er een.
En voila. Ik ben geen technicus, maar hij is hard, en er mankeren op dit moment wat kleinere dingen aan die voor de keuring in oktober moeten worden verholpen. Dan mag hij ergens binnen overwinteren en hoop ik er veel zomers plezier van te hebben. Mijn andere saaie degelijke auto houd ik voor het werk

Ik wens iedereen een fijne rest van de zomer met mooi weer om nog lekker te kunnen toeren.