uitlaat

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Bauke

Bericht: # 21969Bericht Bauke »

In navolging van het begin onder het baksteunen topic: Hoort er nu een steun voor de uitlaat bij het spatbord of niet?

In het boek staat van niet, ik kan ook niet echt iets vinden wat erop duidt dat het er zou moeten zijn, maar vind de constructie dan weer wel van zo'n aard dat je er eern zou verachten voor de stevigehid.

Tis een F6 met GTL motor (1108 cc) uitlaat heeft demper onder linkerspatbord en komt net voor het achterwiel onder de wagen vandaan. wie weet het?
--Wijlen Rode F6 Combi '86, witte CB 550F '78 en een pipo F6 natte kranten @#*! wagen in de lease---
Ron

Bericht: # 21980Bericht Ron »

Bij mij is, af spruitstuk, het eerste bevestigingspunt pas onder de auto. Daar waar hij weer horizontaal gaat.
Willem de Zwijger

Bericht: # 22016Bericht Willem de Zwijger »

Nee, de motor zwiept wat heen en weer (met starten vooral)en daar is vrijheid voor nodig, vandaar dat het eerste ophangpunt pas onder de auto zit. Mooi rubber blokje voor flexibiliteit. Maak je hem wel vast aan het schutbord dan scheurt hij af.
Bauke

Bericht: # 22083Bericht Bauke »

A-ha, ik ben weer gerustgesteld... Dank :smile:
--Wijlen Rode F6 Combi '86, witte CB 550F '78 en een pipo F6 natte kranten @#*! wagen in de lease---
Jorijn

Bericht: # 22108Bericht Jorijn »

Ook aan een nieuwe uitlaat toe Bauke?
Die van mij heeft ook al enkele gaatjes en een leuk brommetje. Volgens mij kan je die dingen ook krijgen bij Autoshop de Bebber. Deze zit op de Tooropstraat. Vlakbij dus.
"Hallo, hier de meldkamer...
kan iemand even die camerageile junk in de Kalverstaat ophalen ?"
Bauke

Bericht: # 22139Bericht Bauke »

Verkoopt Bebber die? 'k vind het nog altijd een misterieuze zaak, ik heb altijd een beetje het idee bij een sigarenboer te staan als ik er binnen ben, wel een lief oud mannetje bdw. Maar nee, de uitlaat is in december in zijn geheel vervangen. Dus ik ga er voorzichtig vanuit dat ik daar voorlopig geen omkijken meer naar heb. (als ik ie goed gemonteerd is tenminste en dat blijkt dus inderdaad het geval) Dussz..
Jorijn

Bericht: # 22172Bericht Jorijn »

Ik heb alleen maar een nieuwe pot nodig. De rest heb ik van m'n onderdelenauto gehaald. Maar das niet zo duur. Voordeel van een vier!!
"Hallo, hier de meldkamer...
kan iemand even die camerageile junk in de Kalverstaat ophalen ?"
Plaats reactie