ik zoek ook nog een baksteun en een motorsteun voor een 1100 motor en dan de motorsteun aan de startmotor kant , ook wel de spruitsukkant of de carburatorkant of bestuurderskant, de kant waar je spatbordje na 10 kilometer jagen het heetste is...
Op 2003-06-20 09:06, schreef R4F6GTX Automaat:
Wat zoek je nou? De steun op het chassis of de steun die tegen de motor zit of het rubber dat ertussen zit?
zit daar een ophangpunt? Nu begin ik het een en ander te begrijpen.. Tenzij je dat ophangpunt net achter de wielen op de bodenplaat bedoelt. Dat is nl. mijn eerste ophangpunt na het spruitstuk.....
--Wijlen Rode F6 Combi '86, witte CB 550F '78 en een pipo F6 natte kranten @#*! wagen in de lease---
Bauke, dat ligt eraan wat voor 4 je hebt en dan verschilt het ook nog per jaartal. Als je uitlaat onderaan die bocht, achter het wiel op de bodemplaat is bevestigd met zo'n rubber gevalletje, dan zul je wel een gtl hebben.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Op 2003-06-20 10:26, schreef Da-Goof:
Bauke, dat ligt eraan wat voor 4 je hebt en dan verschilt het ook nog per jaartal. Als je uitlaat onderaan die bocht, achter het wiel op de bodemplaat is bevestigd met zo'n rubber gevalletje, dan zul je wel een gtl hebben.
goof, kmaak er ff een niew topic van.
--Wijlen Rode F6 Combi '86, witte CB 550F '78 en een pipo F6 natte kranten @#*! wagen in de lease---