vraagje aan Keessie (met zijn zessie)

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
an3s

Bericht: # 20362Bericht an3s »

Zeg Kees (of iemand anders in omgeving Delft),

Jij hebt toch een strobe om de ontsteking mee af te stellen? Zou je mij misschien binnenkort ff kunnen helpen de onze op scherp te zetten? Op het gehoor alleen krijg ik het allemaal net niet mooi draaiend.

an3s.
Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.
keessie

Bericht: # 20407Bericht keessie »

Ja An3s, die heb ik wel. Op het moment heb ik mijn hele hebben en houden op de zaak liggen. Daar ben ik met mijn zessie bezig,maar die is zo goed als klaar dus ik kan hem wel mee naar huis nemen. Ik heb mijn agenda niet zo bij de hand, maar misschien kunnen we wel wat afspreken voor a.s. zaterdag!?
Hoe is het eigenlijk met je garagepandje? Kan je er al in?
keessie met zijn zessie
an3s

Bericht: # 20436Bericht an3s »

Helaas nog niet :sad: De huidige huurder heeft zijn Pontiac GTO er nog steeds niet uitgehaald. De verhuurder zou hem een beetje porren daarmee op te schieten, maar de laatste keer dat ik die belde bleek die in het ziekenhuis te liggen. Ik twijfel eerlijk gezegd of dat ooit nog van de grond komt. Ondertussen zoek ik iets anders.

Wat komende zaterdag betreft: Dat is prima, alleen zou je misschien naar mij toe kunnen komen? Ik heb er plotseling een tweede 4tje bij en het zou misschien wel handig zijn om ze dan beide ff te doen. Maar ik kan wat moeilijk naar jou toe komen met 2 auto's.

Ik woon in Tanthof.
Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.
an3s

Bericht: # 20465Bericht an3s »

Doe trouwens zaterdag maar niet. Ik heb de tweede 4 net ff bij de lasser gebracht. Die heb pas na het weekend weer terug.
keessie

Bericht: # 20522Bericht keessie »

Okee And3s,

Ik lees het wel van je wanneer het jou uitkomt.
keessie met zijn zessie
Plaats reactie