wie weet waarom er sommige R4 tjes zijn met dichte achterraampjes? zijn deze veel geleverd?
was het puur om kosten te besparen, zijn ze nog lang geleverd? welke types?
hoop er zelf ooit 1 te hebben
groet dick
ontstaan R4 dichte achter ramen
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- dick holtrop
- Contacteer:
ontstaan R4 dichte achter ramen
het komt zoals het komt, Handel is niet mijn hobby,stel gelukt nooit uit, je leeft maar 1 keer, het mag niet, maar het kan wel. de reis is leuker dan de eindbestemming.
niet omdat het moet maar omdat het kan
niet omdat het moet maar omdat het kan
Re: ontstaan R4 dichte achter ramen
Hoi Dick.
Da Goof had die raampjes dacht ik in verleden. Heeft geloof ik nooit zijn project afgemaakt. Misschien hem eens bellen. Woonde in Budel dacht ik.
Ook weet ik zeker dat Peter Kuiper ze hadden. Maar ja........
Da Goof had die raampjes dacht ik in verleden. Heeft geloof ik nooit zijn project afgemaakt. Misschien hem eens bellen. Woonde in Budel dacht ik.
Ook weet ik zeker dat Peter Kuiper ze hadden. Maar ja........
Rodeo is af
- Hanz
- Contacteer:
Re: ontstaan R4 dichte achter ramen
De goedkope uitvoeringen R3 en R4 hadden dit al vanaf modeljaar 1962 (itt de luxe-uitvoeringen R4L en Super), i.i.g. t/m 1965:

Natuurlijk waren er bedrijven die hierop insprongen door extra ramen aan te bieden:

Na 1965 staan ze heel lang niet in de folders, en als eind jaren '70 er een tijd 3 modellen zijn (4, 4TL en 4GTL) staan de 4s meestal zo gefotografeerd dat je niet goed kan zien of ze een derde raampje hebben. Ik heb het idee dat de 4 zonder 3e ruitje in de jaren 80 maar in sommige landen werd geleverd zoals België maar het fijne weet ik daar niet van.

Natuurlijk waren er bedrijven die hierop insprongen door extra ramen aan te bieden:

Na 1965 staan ze heel lang niet in de folders, en als eind jaren '70 er een tijd 3 modellen zijn (4, 4TL en 4GTL) staan de 4s meestal zo gefotografeerd dat je niet goed kan zien of ze een derde raampje hebben. Ik heb het idee dat de 4 zonder 3e ruitje in de jaren 80 maar in sommige landen werd geleverd zoals België maar het fijne weet ik daar niet van.