in de aanbieding bij Action:
Mijn auto wordt altijd zo goor in de winterstalling, maar ik vraag me altijd af of je met zo'n hoes niet veel condensvorming krijgt en dus roest.
Ik denk dat een Action hoes bedoeld is voor mensen die hun lease-autootje onder een boom moeten parkeren en geen zin hebben om elke week te betalen voor de wasstraat (wat je sowieso niet moet doen als je van je auto houdt). Een autohoes kan zeker zin hebben maar dan moet het wel goed spul zijn dat ademt en vanaf de andere richting waterdicht is, en niet tegen het metaal gaat plakken.
Geen idee in hoeverre die hoes van de Action daaraan voldoet hoor, maar die spullen zijn het toch vaak net-niet.
Ik heb een goedkoop hoesje(geen action) er buiten om gehad op proef niet waterdicht en binnen en buitenkant even nat.
In de stalling staan meerdere auto,s (van de eigenaar) met zware ademende hoezen dit verschil zie je en voel je.
Die hoezen zijn meer richting 100 € en meeeeeeeeeeeer.
Het gaat me eigenlijk ook niet om bescherming tegen regen. Mijn auto staat 's winters in een stalling die aan een kant half open is. Waait lekker door. Het is puur bescherming tegen stof en troep. Misschien dat ik er gewoon maar eens een koop.
Overigens heb ik best spullen van de Action die het helemaal wel zijn. Mijn acculader bijvoorbeeld. Al jaren plezier van.
Ik heb ook een R4 in een stalling staan waar het lekker doorheen waait. Daar waait altijd stof en vuil naar binnen. Een goedkope hoes (niet van action, maar wel een dun dingetje) heb ik erop liggen.
Hoesje eraf, stof er buiten even afkloppen en rijden maar, met een schone en droge R4!
Aanrader dus!