Ledenkaart

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Adrie
Contacteer:

Ledenkaart

Bericht: # 163223Bericht Adrie »

Er is geen forumonderdeel om te kletsen over het functioneren van het forum of tips te geven voor verbetering, dus daarom maar hier.

Ik zou het leuk vinden als er op het forum een kaart te vinden is met de locaties van de leden. Zo kun je snel een mede R4-fanaat vinden bij jou in de buurt, wellicht om samen een technisch probleem op te lossen of gezamenlijk naar een evenement te rijden. Op een ander forum waar ik actief ben is ook zo'n ledenkaart aanwezig en dat is niet alleen handig, maar ook leuk om andere leden in het echt te kunnen ontmoeten. Dat is toch leuker dan alleen digitaal, toch?
R4F6GTX Automaat

Re: Ledenkaart

Bericht: # 163226Bericht R4F6GTX Automaat »

ja, zeg om wat voor auto het is, met adres en zo er bij, lekker diefstalgevoelig... geniaal idee voor mensen die ooit van hun auto af willen, goed verzekeren en hoppa, kan zo weggejat worden. Misschien dat dit kon in de 50er jaren, nu gaat dat niet meer. daarbij sommigen zijn blij om hun eigen spul aan het rijden te houden; zal er ineens zo'n "hobbyist" aan de deur staan met problemen... nee dank je, ik pas en mijn adres krijg je niet.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Rik H.

Bericht: # 163229Bericht Rik H. »

Ik ken dat soort kaarten. Hier staat er één: http://www.vwltclub.nl/waar.php

Je adres hoef je gelukkig niet prijs te geven maar je kunt iemand dan wel via pb benaderen om een afspraak te maken. Kan handig zijn. Ieder forumlid kan zichzelf aanmelden. Hoeft niet, mag wel. :wink:
Gele R4 GTL 1984 in duizend stukjes
JelleP

Bericht: # 163232Bericht JelleP »

Ik vind het wel een leuk idee, en gelukkig staan er bij mij in de buurt veel mooiere auto's ter afleiding. Ik ben niet zo bang voor diefstal eerlijk gezegd, eerder vandalisme. Maar daarvoor struinen vandalen niet eerst het internet af op zoek naar mooie adresjes.
,/_\_\☺\,
([o=◊=o])
Jan1962

Bericht: # 163240Bericht Jan1962 »

Ik vind het wel een leuk idee, onze belgische vrienden hebben het ook.
Maar wat mij betreft zeker zonder mailadres, spam krijgen we allemaal genoeg.

http://www.4l-belgium.be/4L-belgium_%28 ... elgie.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor mijn plezier rijd ik liever in een 4!
Adrie
Contacteer:

Bericht: # 163255Bericht Adrie »

De ledenkaart kan in natuurlijk alleen toegankelijk gemaakt worden voor geregistreerde forumleden, zodat kwaadwillenden de kaart alleen na registratie kunnen zien. Bovendien ben ik niet zo bang voor diefstal. Wie steelt er nu een Renault 4. Autodieven hebben dan wel lucratievere opties.

Voor R4 bezitters die ongevraagd en onaangekondigd voor de deur staan ben ik ook niet zo bang. Dat gebeurt bij het andere forum waar ik het over had ook niet. Kortom: niet zo bang zijn, R4F6GTX Automaat.
R4F6GTX Automaat

Bericht: # 163264Bericht R4F6GTX Automaat »

ervaring.... een keer op een zondagmiddag stond er een wanhopige Belg bij mij voor de deur; iemand had mijn adres bij de R4 club opgegeven als zijnde garage, terwijl ik dat helemaal niet heb en dan wel een sleutelhok had maar dat was niet thuis. (airbrushen is mijn hobby en wat sleutelen aan meestal eigen wagens, sommige daarvan zijn R4) Nooit geweten dat mijn toenmalig thuis adres (flatje) op een clubblad stond. Maar goed, er stond ineens een Bels jong voor de deur die zei dat ie problemen met zijn 4tje had en of ik even wou kijken. Ik zei m al dat op mijn thuisadres geen werktplaats was en mijn hok 35 km verder was dus dat ik m niet kon helpen. hij deed toen zo zielig en begon bijna te janken dat ik zei dat ik wel wat gereedschap (toevallig) in mijn auto had liggen en ik had op dat moment toch niks anders te doen dus alla, ik zou eens kijken. Bleek dat dat ding gewoon geen onderhoud gehad heeft: ik heb de kleppen wat gesteld, de ontsteking en de carburateur afgesteld. Ik zei 'm toen dat ie zo wel klaar was. Hij was nogal sceptisch en vroeg of ie even mocht proberen. Ik zei van ja, rij maar een rondje. Hij reed weg en ik zag m nog tussen de flats door rijden en ik heb m nooit meer gezien; niks betaald en mijn gereedschap lag nog in zijn auto... dit was de knoop waarmee ik toen opgehouden ben altijd en overal voor iedereen klaar te staan en dus zeker niet te vertellen waar ik woon; ik wil niemand meer voor dergelijke dingen aan de deur hebben.
JelleP

Bericht: # 163266Bericht JelleP »

Pff, wat een ondankbare wafel ben je dan. Had je helemaal niets aan kenteken of opvallende kenmerken aan z'n viertje onthouden? Lijkt me toch dat zoiets uiteindelijk wel op te sporen is. Zoveel rijden er niet meer rond, of het moet 20 jaar geleden gebeurd zijn..
,/_\_\☺\,
([o=◊=o])
R4F6GTX Automaat

Bericht: # 163270Bericht R4F6GTX Automaat »

ik weet nog alleen dat het een Belgische beige R4 GTL was met een bestuurder erin van volgens mij nog geen 20 jr oud, een sceptisch (gespeeld waarschijnlijk) bels jochie die naar zijn zeggen ergens uit de buurt van Leuven kwam... ik woon nu 7 jaar waar ik nu woon en daarvoor woonde ik op dat flatje dus minimaal 7 jaar geleden was dat...
Adrie
Contacteer:

Bericht: # 163273Bericht Adrie »

Pfff. Wat een verhaal. Dan snap ik dat je huiverig bent.
Plaats reactie