Ik ben nieuw hier en heb dit account aangemaakt in de hoop dat jullie mij kunnen helpen in de zoektocht naar de Renault 4 van mijn oma.
Een paar jaar geleden gaf mijn oma haar Renault 4 aan mijn nicht met de voorwaarde dat hij uitsluitend in de familie zou blijven. Een tijdje later bleek dat ze hem zonder ook maar iets te zeggen vrijwel direct had verkocht. Oma zeer teleurgesteld natuurlijk, maar we konden er niet veel aan doen omdat het contact niet echt soepel verliep met de andere familieleden.
Nu is kort geleden oma overleden en we zouden als waardevol aandenken de auto terug in de familie willen, dus probeer ik op elke mogelijke manier aan contactgegevens van de huidige eigenaar te komen. Mijn nicht kent diegene waarschijnlijk maar wilt geen contact.
Mijn vraag is dus of iemand op dit forum de auto op onderstaande foto herkent en/of eventueel de eigenaar kent. Ook alle tips die mij kunnen helpen zijn van harte welkom. De bijgevoegde foto is de enige foto op het internet van deze auto, deze is gemaakt in Maartensdijk in 2013 toen hij al verkocht was aan de huidige eigenaar. Wij hebben zelf thuis in onze fotoboeken nog massa's foto's van deze auto met hetzelfde kenteken en oma erbij, zelfs nog eentje van mijn oma en mijn vader bij de fabriek in Parijs toen ze hem nieuw kocht.
Alvast bedankt