Mijn 4 GTL staat sinds kort vanwege een waarschijnlijk kapotte koppaking stil. Nu moet hij voor reparatie worden vervoerd. Heeft iemand in de regio Den Bosch een adres waar een autoambulance te huur is of kan iemand mij wellicht op een andere manier helpen?
Je mag met rijbewijs B niet met meer dan 3500kg op pad... Er zal allemaal wel nix gebeuren, maar verzekeringsmaatschappijen hebben een hekel aan uitbetalen en halen alles uit de kast om dat niet te hoeven doen.
Op 2003-03-31 21:49, schreef Folkert:
Je mag met rijbewijs B niet met meer dan 3500kg op pad... Er zal allemaal wel nix gebeuren, maar verzekeringsmaatschappijen hebben een hekel aan uitbetalen en halen alles uit de kast om dat niet te hoeven doen.
een R4 weegt toch maar rond de 750 kg, of is die aanhanger zó zwaar?
Je kunt ook oprijwagens huren, dan heb je helemaal nergens last van. Misschien alleen een beetje van de prijs.
Die dingen betaal je geloof ik per uur.
Geen idee wat dat kost. Maar staat hij heel ver weg dan? Gewoon slepen lijkt me ook wel te doen. Viertjes hebben geen rembekrachtiging dus remmen moet ook geen probleem zijn tijdens de rit.
Op 2003-03-31 21:49, schreef Folkert:
een R4 weegt toch maar rond de 750 kg, of is die aanhanger zó zwaar?
Het gaat om de toegestane massa en ambulances kunnen over het algemeen best een tonnetje of anderhalf a twee dragen...