Even voorstellen en meteen een vraag

Nieuwe gebruikers van het forum..

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
a.borgonjen

Even voorstellen en meteen een vraag

Bericht: # 147183Bericht a.borgonjen »

Hallo, ik ben Arno Borgonjen uit Wilp, 42 jaar en rijd al een paar jaar oude Volvo's. Nu heb ik onlangs een witte R4 uit 1984 gekocht voor mijn vrouw (ze is er helemaal weg van) en ik vind het zelf ook geweldig. Er is eerder een Twingo dakje in gemonteerd, ik kan niet wachten tot het voorjaar wordt.

Het chassis is hard, maar de koets heeft meerdere plekken. Nu heb ik inmiddels een andere koets met 2 kleine rep. plekken aangeschaft en de nodige spatborden ed. Ik wilde het eerst zelf doen, maar zie er een beetje tegenop.

Is er iemand op dit forum of bij de club die ruimt en tijd heeft om mijn koets over te zetten en de wagen weer netjes te maken, de financiën komen we wel uit. Spuiten mag gewoon met de bekerspuit in de schuur, ik val niet over een stofje :lol: Het dient een nette auto te worden, meer niet, ik verwacht geen concours staat. Als er iemand iets kan betekenen dan hoor ik het graag en dan zal ik mijn wensenlijstje sturen.

BVD
Arno, een nieuwe R4ofiel.
Marc B

Re: Even voorstellen en meteen een vraag

Bericht: # 147190Bericht Marc B »

Dag Arno, welkom hier op het forum. Wat betreft het opknappen van je R4 heb ik je een PB gestuurd.

Groet,

Marc
Plaats reactie