Beste Renault 4 fans,
Ik ben op zoek naar een mooie renault 4 van rond 1980 voor mijn trouwdag op zaterdag 7 September. We willen graag in een Renault 4 trouwen omdat dit het autotype is uit de jeugd van mijn aanstaande. Deze Renault zal daarbij begeleid worden door een oldtimer Wegenwacht auto (waarschijnlijk ook een R4). Al met al is er dus iets mooist gepland voor uw mooie oldtimer.
Any R4 is goed, maar ik heb de voorkeur voor een safari model, liefst met open dak en kleur richting mintgroen. Dit zijn geen vereisten, maar zou het zou mooi zijn als we hierbij in de buurt komen.
Wie o wie heeft er 1 beschikbaar en zo ja, kan ik die huren voor voor deze dag. Ik wil hem graag vrijdagavond 6 september ophalen en zaterdagavond 7 september terugbrengen.
Alvast bedankt voor uw reactie.
Voor vragen kunt u mij benaderen op tel nr: 06-52301528
R4 safari (bj rond '80) als trouwauto op 7 sep??
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Re: R4 safari (bj rond '80) als trouwauto op 7 sep??
Misschien handig als je je woonplaats of regio even vermeldt.
Is wel net met het club weekend.
Succes met zoeken naar een Rodeo.
Is wel net met het club weekend.
Succes met zoeken naar een Rodeo.
Voor mijn plezier rijd ik liever in een 4!
Goed punt, dankjewel!
het is regio Hilversum. De trouwerij is in Weesp. het gaat om 2 kleine ritjes, van naarden naar weesp en van weesp naar een B&B in weesp zelf.
het is regio Hilversum. De trouwerij is in Weesp. het gaat om 2 kleine ritjes, van naarden naar weesp en van weesp naar een B&B in weesp zelf.
Dank voor de tip. het begint in Naarden en we rijden naar Weesp.
Ik heb net te horen gekregen dat er een R4 wegenwacht auto ons gaat begeleiden. Dus wie een mooie foto wil samen met het wegenwachtbroertje kan reageren!
ik zie dat een standaard groen van de Safari erg mooi zou passen in ons trouwplaatje.. wie o wie heeft een mooi exemplaar beschikbaar???
je zou ons er een groot plezier mee doen!
Ik heb net te horen gekregen dat er een R4 wegenwacht auto ons gaat begeleiden. Dus wie een mooie foto wil samen met het wegenwachtbroertje kan reageren!
ik zie dat een standaard groen van de Safari erg mooi zou passen in ons trouwplaatje.. wie o wie heeft een mooi exemplaar beschikbaar???
je zou ons er een groot plezier mee doen!