Ik heb ondertussen de Lokari-schermen geplaatst. De achterste schermen passen prima en zaten er op een half uurtje in.
De voorste is een ander verhaal. Ik heb eerst zitten passen en meten om te zien hoe ze er in konden maar kwam er niet uit. Hier op het forum wat raad gevraagd via PB maar daar kreeg ik alleen maar een bevestiging dat de vorm niet past. Ook aan de vertegenwoordiger in Belgie raad gevraagd en als antwoord van Lokari foto's gekregen van ingebouwde schermen in een R4 Rally. Daar was echter duidelijk op te zien dat de schermen ook aangepast zijn. Niet goed dus van Lokari
Ik heb dan een uurtje of zes bezig geweest met het uitzoeken hoe het wel kan. De meegeleverde beugels heb ik vooraan niet gebruikt omdat er dan gaten in het chassis moeten geboord worden en ik daar niet aan wilde. Ik heb beugles gemaakt die in de gaatjes passen die al voorzien zijn. Aan de linkse kant zit in één van die gaatjes de ophangrubber voor de uitlaat. Het is nu zo gemonteerd dat rijwind nog vlot boven en achter de Lokari-schermen kan. Ben er best tevreden over. Als iemand er wat foto's en maten van wil stuur je maar een PB.
Met Lokari via de vertegenwoordiger nog wat gecommuniceerd over de slechte pasvorm (die ook uit hun foto's blijkt dus). Enkel de vraag gekregen om een mal te maken zodat zij hun schermen kunnen aanpassen. Ik heb echter geen zin om alles hiervoor terug te demonteren en dus een vriendelijke uitnodiging terug gestuurd dat ze dat zelf ff mogen komen doen

.Misschien is het wat voor het forum hier op een sleuteldag of zo. De schermen lijken voor de rest prima te voldoen aan waar ze voor dienen. De uitlaatpijp zit netjes onder het scherm dat dus ook als hitteschild dienst doet.
groeten, Bart