Beste forumleden,
Er moet nog genoeg gebeuren om 'm te krijgen zoals ik 'm wil hebben, maar de eerste grote stap is gezet. Mijn r4 sixties is vandaag met aardig gemak door de APK gekomen.
Weer een viertje op de Nederlandse wegen.
Dank zover alvast voor alle tips en adviezen.
Gr. Yuri
APK sixties, Check!!!!
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- dick holtrop
- Contacteer:
Re: APK sixties, Check!!!!
gefeliciteerd ben benieuwd hoe hij er uit ziet!! mijn sixties gaat maandag naar de deukendoktor , en de motorkap en de klep worden nog gespoten,
is die van jouw ook een echte franse (veel deukjes) ?
groet
dickies.
is die van jouw ook een echte franse (veel deukjes) ?
groet
dickies.
het komt zoals het komt, Handel is niet mijn hobby,stel gelukt nooit uit, je leeft maar 1 keer, het mag niet, maar het kan wel. de reis is leuker dan de eindbestemming.
niet omdat het moet maar omdat het kan
niet omdat het moet maar omdat het kan
Re: APK sixties, Check!!!!
Dag Dick,
Bedankt. De deukendokter haha, daar zou die van mij ook niet misstaan. Hij zit eigenlijk nog wel aardig in de lak. Hier en daar wat krassjes, maar dat mag na 27 jaar. Alleen de hele auto lijkt op een vrouw met cullulitis benen. In het najaar ga ik eens kijken hoe en wat aan te pakken. Gr. Yuri
Bedankt. De deukendokter haha, daar zou die van mij ook niet misstaan. Hij zit eigenlijk nog wel aardig in de lak. Hier en daar wat krassjes, maar dat mag na 27 jaar. Alleen de hele auto lijkt op een vrouw met cullulitis benen. In het najaar ga ik eens kijken hoe en wat aan te pakken. Gr. Yuri