Ik zit ook regelmatig op andere fora, en daar is het idee opgepakt om de diverse werkplaatshandboeken en andere handige lectuur, in te scannen en op cd te zetten of via een ftp server een soort download sectie te maken op het forum om leden de mogelijkheid te bieden e.e.a. kostenloos te downloaden. Is dat ook wat voor hier?
Renault 4 R1123 845cc 1968
Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8 1997
Ford S-Max 2.5i 20V Turbo 2006
Honda Helix CN250 1986
Ik denk dat de meeste sleutelaars hier de nodige boeken wel hebben omdat er nogal gemakkelijk zelf te sleutelen valt aan een R4 maar misschien is dit wel handig. Niet voor mij want ik heb geen computer in de garage staan om evt wat op te kunnen zoeken...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Als de ADMIN een sectie kan inrichten hiervoor (ftp optie mogelijk???), kan ik het wel als .pdf aanleveren denk ik. In ieder geval dit boekje. Kost me wel ff tijd, dus wees geduldig.
Renault 4 R1123 845cc 1968
Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8 1997
Ford S-Max 2.5i 20V Turbo 2006
Honda Helix CN250 1986
Smartphone, haha, ik zie het al helemaal voor me met m'n dan vettige vingers!
Maar het lijkt me superhandig om al dat soort info op 1 plaats beschikbaar te hebben! Ik heb hier ook nog wel wat boekjes liggen die ik evt. in wil scannen
Lijkt me helemaal top! Ik hoef echt niet al die boeken op de plank te hebben staan maar wel handig als ze digitaal beschikbaar zijn.
However, ik vermoed ook dat dit wat haken en ogen heeft ten aanzien van de auteursrechten...Dus het downloaden via dit forum lijkt me geen geslaagde optie. Wellicht beter om er een torrent van te maken en de torrent link evt. verspreiden via het forum ipv de eigenlijke bestanden.
Mooiste is natuurlijk om uit originelen te scannen. Ik heb helaas enkel een kluwer kopie maar ben best bereid om te helpen scannen/verdelen. Wie heeft een origineel in omgeving amsterdam? Of wil hem per post opsturen naar Amsterdam? Een kleine moeite om cdtjes te branden en voor een geringe vergoeding op de post te doen.
Heeft er iemand zo'n opstelling om boeken per bladzijde te fotograferen? Scheelt weer wat knutselwerk en geeft beter resultaat dan scannen.
En welke boeken willen we allemaal in de database terugzien? Roept u maar en zeg meteen of je een origineel beschikbaar heb...