Geplaatst: do feb 06, 2003 7:22 pm
Ik ben weer eens goed bezig geweest!!!????
Een maand geleden heb ik mijn eerst viertje gekocht, zonder APK, maar met defecte koppeling en wat andere dingetjes zoals gaatjes, remleidingen en dat soort ongein. Omdat ik snel wilde rijden, alles in een paar dagen vervangen, motorblok opgepoetst en na de keuring. Resultaat: goedgekeurd, maar er ontbrak een datum stempeltje op mijn kentekenbewijs. Na 4 weken wachten heb ik eindelijk mijn kentekenbewijs weer binnen van het stempeltje zit er op! Maar nu komt het……
Doordat ik mijn blok een beetje overhaast heb ingebouwd is het slangetje van de ruitsproeier tussen de dynamo gekomen en beschadigd. Dus toen heb ik een plakbandje er om gedaan en maar pompen. Maar er gebeurde niet, dus toen maar even de compressor erop gezet, gevolg, voetpompje ontploft!!
Maandag moet ie naar de keuring, dus is mijn vraag, hoe lap ik dat op?
Moet ik een ander pompje regelen? En is mijn verdeelpunt (van de slangetjes) nu ook kapot
Alvast bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een maand geleden heb ik mijn eerst viertje gekocht, zonder APK, maar met defecte koppeling en wat andere dingetjes zoals gaatjes, remleidingen en dat soort ongein. Omdat ik snel wilde rijden, alles in een paar dagen vervangen, motorblok opgepoetst en na de keuring. Resultaat: goedgekeurd, maar er ontbrak een datum stempeltje op mijn kentekenbewijs. Na 4 weken wachten heb ik eindelijk mijn kentekenbewijs weer binnen van het stempeltje zit er op! Maar nu komt het……
Doordat ik mijn blok een beetje overhaast heb ingebouwd is het slangetje van de ruitsproeier tussen de dynamo gekomen en beschadigd. Dus toen heb ik een plakbandje er om gedaan en maar pompen. Maar er gebeurde niet, dus toen maar even de compressor erop gezet, gevolg, voetpompje ontploft!!
Maandag moet ie naar de keuring, dus is mijn vraag, hoe lap ik dat op?
Moet ik een ander pompje regelen? En is mijn verdeelpunt (van de slangetjes) nu ook kapot
Alvast bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!