Ben een tweede maal gaan kijken.
Motor heeft groot onderhoud gehad, koets is quasi plamuurvrij, opnieuw gespoten door een amateur (is niet echt een probleem, wel grondig, ook binnenzijde, deurslagen, deuren, enkel motorruimte verraad dat ie beige was), voorzetels vervangen door recentere, deurrubbers vernieuwd, goede achterdeur, goede girafon, gave motorkap, goeie spatborden, niet aan de laadruimte gelast of geklooid. Heeft momenteel nog een geldige keuring. Eigenaar weet dat ie volgende keer met rode kaken en een rooie kaart terug komt.
Remmen inorde, banden goed, rijd goed.
Het enige probleem dat ik heb kunnen spotten.... De achterwielophanging. Niet enkel onderaan doorgeroest of gescheurd, ook binnenin zichtbaar. Dat wordt dus een nieuwe koker....Ik heb gans de onderzijde bekeken aan de kriksteunen gejakkerd, en kon verder geen enkele (beginnende) roest bespeuren. De wagen was niet opnieuw getectyleerd of in de zwarte teer gezet)
Dus alles op een rijtje: ziet er goed uit, rijdt goed, heeft groot onderhoud gehad, nieuwe knalpot, keiharde bodem, enkel die kokerbalk aan de ophanging is rot. Is wel maar een 845'je....
De vraagprijs ligt iets onder de 1000 euro.
What should I do?
Kopen, kas eraf, en lassen,
of laten staan, en een exemplaar zoeken met een keihard chassis (een utopie)
Un âne, deux chevaux, trois suisses, quattrelle...