deze link naar autoweek kreeg ik opgestuurd door Harry Velthuis.
http://www.autoweek.nl/autoreview/31466/renault-4-gtl" onclick="window.open(this.href);return false;
Read it, and weep.
Groet, Robert
afscheid van een R4
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- harbourseal
- Contacteer:
afscheid van een R4
F6 1985, Turquoise Safari 1977 (project)
Twingo Benetton 1996
WiND Cycleworks No 59 special allroader met Rohloff speedhub
Witte Aygo X voor mijn vrouw
Twingo Benetton 1996
WiND Cycleworks No 59 special allroader met Rohloff speedhub
Witte Aygo X voor mijn vrouw
Re: afscheid van een R4
Vergeet niet dat een APK meester alleen maar kijkt beoordeeld en schrijft, hij denkt niet! ook zal hij je niet vertellen dat er nog wel wat aan gedaan kan worden want de volgende APK klant staat alweer te wachten, al licht de auto plat op de grond en spuit de remolie het onkruid tussen de stoeptegels uit zelfs dan is ze nog heel goed door de APK te krijgen alleen je moet dan wel echt van haar houden.
-
Juist!roberto schreef:Vergeet niet dat een APK meester alleen maar kijkt beoordeeld en schrijft, hij denkt niet! ook zal hij je niet vertellen dat er nog wel wat aan gedaan kan worden want de volgende APK klant staat alweer te wachten, al licht de auto plat op de grond en spuit de remolie het onkruid tussen de stoeptegels uit zelfs dan is ze nog heel goed door de APK te krijgen alleen je moet dan wel echt van haar houden.
Helaas hangen er nog teveel aan de mening van een keurmeester, zo zijn er vooral recent teveel leuke autootjes op de sloop beland...

Alles wat nu nog rondrijdt is met al zijn vorige APK's nog goed te maken....
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
hij stond een goede week terug nog op mp...dus we hadden hem kunnen redden......
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!