Heeft iemand ervaring met de ombouw naar de vloerschakeling?

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
D'r is wel eens over ge-"o.h."-d, maar of er iemand mee bezig is geweest...?Rodeo-6 schreef:Oke je zoekt dus een Kitcar.....
Het stikt van de kit in een R4-car,
ga maar eens lassen aan een r4.
En fikken dat het wil, m'n dashbord is nu zwart en alle ramen zijn nu getint.![]()
Tilbury op R4-chassis (Made in Belguim)
zou je daar iets meer over willen vertellen? zowel over de vloerschakeling als de automaat.R4F6GTX Automaat schreef:Ik had vloerschakeling op mijn F6, om de automaat te bedienen...
Als hij die Kitcar van op de foto wil gaan bouwen ziet er dat dan toch niet uit dat de schakelpook boven de motorkap zit....Rutger-peer schreef:Maar de hamvraag blijft natuurlijk, waarom zou je dat eigenzinnige, unieke en onderscheidende pookje van je dashboard naar je vloer willen verplaatsen (hebben we het nog even niet over hoeveel moeite je dat gaat kosten).
Vast en zeker...zo ook in de 2CV wereld.jeffr4 schreef: De R4 liefhebbers hebben natuurlijk veel liever de "paraplu" !!
RVIER schreef:@gerrit
Ik zou wel de langsbalken wat versterken. Heb twee rodeo's gedemonteerd die beide knikken in de balken hadden. De R4 heeft wel een zelfdragend platformchassis, maar daar dat heeft een beperkte stijfheid. Afhankelijk van de beschikbare ruimte die je hebt zou je er een koker 50x50 mm op kunnen lassen.
vr gr Fons